Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:52:22 GMT

معاینه فنی خودروهای دولتی و عمومی در سنقر رایگان شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۰۰۰۱

معاینه فنی خودروهای دولتی و عمومی در سنقر رایگان شد

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان سنقروکلیایی گفت: به مناسبت هفته هوای پاک معاینه فنی خودروهای دولتی و عمومی فردا در سنقر به صورت رایگان و نیم بها انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید رضا چقاکبودی در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت : هفته هوای پاک امسال با شعار قانون هوای پاک، قانون نفس نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه یکی از عوامل آلودگی هوا در شهرها تردد وسایل نقلیه است که با استفاده از سوخت استاندارد وجایگزین کردن وسایل نقلیه عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی می توان این معضل زیست محیطی را تا حدودی حل کرد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان سنقروکلیایی با تاکید بر نقش هوای پاک در سلامت مردم تصریح کرد: استفاده از هوای پاک و داشتن محیط زیست سالم حق همه مردم بوده که باید با همکاری همه دست اندرکاران به این امر مهم برسیم.

چقاکبودی در این راستا ابراز داشت : به مناسبت هفته هوای پاک معاینه فنی خودروهای دولتی و عمومی فردا در نمایندگی سایپا سنقر واقع در میدان شهید دکامی جنب پمپ گاز شهرستان به صورت رایگان و نیم بها انجام می شود.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع "هوای پاک" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آ میز در معابر درون و برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه دهم اردیبهشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مشتاق خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش پلاک و.... ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس، پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

کد خبر 748940

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران