Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:54:24 GMT

انجمن بیورزونانس ایران و اروپا راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۱۰۰۳

انجمن بیورزونانس ایران و اروپا راه اندازی می شود

انجمن بیورزونانس ایران و اروپا با محوریت آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و متخصصان اروپایی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری متخصصان اروپایی، با هدف توسعه علمی بیورزونانس در ایران، انجمن بیورزونانس ایران و اروپا را راه اندازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه ای که با حضور ۳ تن از متخصصان اروپایی و مدیران دانشگاه صنعتی امیرکبیر و آزمایشگاه بیورزونانس در این دانشگاه برگزار شد.  بر اساس برنامه ریزی های قبلی، انجمن بیورزونانس ایران و اروپا (IEBRA) به صورت رسمی و در  مراجع ذیربط در آلمان ثبت شده است و مقرر شد برنامه ریزی برای اقدامات بعدی توسط سایر اعضای هیات موسس اعم از ایرانی و اروپایی صورت گیرد.

دکتر حمید کشوری رئیس آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: آزمایشگاه بیورزونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان تنها مرکز آکادمیک این علم در دنیا، از همه امکانات برای توسعه آکادمیک این علم استفاده خواهد کرد و راه اندازی انجمن IEBRA می تواند به توسعه علمی بیورزونانس در کشور کمک کند.

در پایان این جلسه مقرر شد به عنوان اولین برنامه انجمن، کنگره بین المللی فناوری های نوین پزشکی در بهار سال آینده در ایران برگزار شود.

 پروفسور هانس وبر رئیس جامعه بین المللی لیزر پزشکی ISLA حمایت و همکاری خود را با انجمن IEBRA اعلام کرد و بیان داشت: برنامه ریزی علمی برای ارائه جدیدترین فناوری های پزشکی در قالب انجمن بیورزونانس ایران و اروپا انجام می گیرد.

پروفسور هانس وبر در این خصوص تسریع کرد: با توجه به اهمیت این کنگره و انجمن، اطلاعات کنگره را در سایت جهانی جامعه بین المللی ISLA قرار خواهد داد و تمامی امکانات را برای حضور اندیشمندان جهانی در این کنگره به عمل خواهد آورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان امیرکبیر در حمایت از پاسخ قاطع سپاه تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی تحت‌عنوان «وعده صادق» تجمع کردند.

در این اجتماع، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سر دادن شعارهای نصر من الله و فتح قریب، اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است، رژیم صهیونیستی نابود باید گردد، خیبر خیبر یا صهیون، الله اکبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، شکست صهیون نباشد بعید؛ حمایت خود را از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صیهونیستی اعلام کردند.

این اجتماع با قرائت بیانیه دانشجویی پایان یافت.

کد خبر 6077785

دیگر خبرها

  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • سامانه مهارت افزایی اسکلینو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رونمایی شد
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • دانشگاهیان امیرکبیر در حمایت از پاسخ قاطع سپاه تجمع کردند