Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:​مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان مرکزی از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر پیروزی انقلاب در مراکز پیام نور استان مرکزی خبر داد.

مجید زاهدی پویا، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی شکوهمند ایران اسلامی از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در واحد های پیام نور استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی برگرفته از حضور آگاهانه ملتی آگاه و فداکار است که باید همواره یاد و خاطره آن ایام گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه برنامه پیام نور استان مرکزی نیز برنامه های مختلفی را ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان در نظر گرفته است، افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر پیروزی انقلاب اسلامی، طراحی و توزیع ویژه نامه «الگوی سوم، زن نه شرقی و نه غربی»، فضا سازی آذین بندی و پخش سرودهای انقلابی در دانشگاه، حضور منسجم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و تجدید میثاق با شهدا و شرکت در مراسم گلباران مزار مطهر شهدا از جمله برنامه هایی است که توسط پیام نور استان مرکزی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول سخنرانی امام جماعت بعد از نماز در نمازخانه دانشگاه، برپایی ایستگاه صلواتی در محوطه دانشگاه و مراسم گرامیداشت  فجر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شهید زهره وند را از جمله برنامه های مرکز اراک در این ایام دانست و ادامه داد: برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انقلاب و مهدویت، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه کتاب از برنامه های مرکز ساوه است.

 

زاهدی همچنین ادامه داد: در مرکز شازند نیز مسابقات ورزشی، همایش ارتقای مهارت های اجتماعی در راستای اجرای مصوبات کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان و نشست شاعرانه های انقلاب برگزار می شود و در مرکز خمین نیز دیدار با خانواده معزز شهدا با حضور گسترده اساتید و دانشجویان برگزار می شود.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان مرکزی همچنین ادامه داد: مراسم گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی، انجام مسابقات ورزشی همزان با جشن، کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری مسابقات کتابخوانی،  دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب از برنامه های مرکز دلیجان است.

 

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدا نیز از برنامه های مرکز محلات است، ادامه داد: در مرکزی فراهان نیز مسابقات کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

 

زاهدی برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه دانشجویان و کارمندان، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات پیامکی با عنوان فجر آفرینان نور را از برنامه های کمیجان دانست و ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا،برگزاری مسابقات کتابخوانی از جمله وصیت نامه امام خمینی، تهیه و توزیع بروشور نقش دانشجو و دانشگاه در پیروزی انقلاب،برگزاری مسابقات ورزشی جام انقلاب، دیدار با ائمه جمعه، شرکت در همایش پیاده روی و برگزاری شب شعر فجر پیروزی را نیز از برنامه های پیش بینی شده برای مراکزتفرش، میلاجرد و غرق آباد دانست.

 

 

 

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان با همراهی واحد سمنان، جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان در دو بخش شعر و داستان می‌توانند حداکثر ۵ اثر خود را تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸ ارسال کنند.

همچنین بخش ویژه  پاسداشت زبان فارسی هم در این جشنواره برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس بگیرید یا به نشانی پیام‌رسان «بله» bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • فرمانده کل سپاه پیام داد