Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بسیج دانشجویی چند دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به رئیس رسانه ملی از این سازمان برای تولید و پخش مستند خارج از دید را تحسین کردند.

بسیج دانشجویی دانشگاه ها در این نامه یکی از وظایف مهم رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی را آگاهی بخشی سیاسی عنوان کرده و نوشته است: این آگاهی برای تبدیل شدن به بصیرت سیاسی نیاز به ارایه اخبار و اطلاعات صحیح، بی‌طرفانه و به دور از هیاهوهای جریان های سیاسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش های دیگری از این نامه آمده است: «اقدام بصیرت افزای رسانه ملی در خصوص تولید و پخش مستند "خارج از دید" که نگاهی متفاوت از فتنه 88 را به نمایش می گذارد قابل تحسین دانسته و امیدواریم در شرایط غبارآلودگی فضا که رسانه های بیگانه سعی در تحریف تاریخ و رویدادها دارند، مسیر بصیرت افزایی با پخش مستندهای روشنگرانه در موضوع فتنه در رسانه ملی همچنان ادامه یابد.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران ضمن قدردانی از اتخاذ تصمیمات مدبرانه و روشنگرانه جنابعالی در تولید و پخش مستند " خارج از دید" در رسانه ملی، امیدواریم با تداوم این نگاه انقلابی، سازمان صداوسیما در مسیر واقعی خود حرکت کرده و در جایگاه اصلی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به رسانه طراز انقلاب اسلامی است باقی بماند.»

گفتنی است این نامه از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه های خواجه نصیرالدین طوسی، علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و بقیه الله، دانشگاه های شاهد، فرهنگیان، شهید رجایی، صنعت هواپیمایی، صدرا، علم و فرهنگ، مذاهب اسلامی، دانشگاه امام حسین(ع)، امام صادق (ع)، مالک اشتر، صداوسیما و دانشکده نقشه برداری وزارت دفاع صادر شده است.

علی عسکری مستند خارج از دید فتنه 88 رسانه ملی صداوسیما

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت