Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا- آتش سوزی چهار واحد مسکونی در چهار نقطه از کلانشهر رشت صبح امروز (یکشنبه) به وقوع پیوست که با حضور به موقع آتش نشانان نسبت به مهار آنها و جلوگیری از گسترش آتش اقدام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: یک مورد آتش سوزی ساعت 10 و 52 دقیقه صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله 10 دستگاه خودروی اطفای حریق به همراه 31 آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه در بلوار شهید قلی پور کوی حسینی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابک رمضانی با بیان این که به محض رسیدن تیم های عملیاتی به محل حریق با حجم بسیار شدیدی از شعله های آتش در سربندی یکباب انباری مواجه شدند، افزود: به دلیل متصل بودن سقف خانه های مسکونی همجوار و عدم وجود دیوار آتش بر، تیم های عملیاتی سریع نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش حریق و اطفای آن اقدام کردند.
وی اظهار داشت: یک مورد آتش سوزی دیگر ساعت 11 و شش دقیقه امروز مبنی بر آتش سوزی دو باب منزل مسکونی در بلوار شهید انصاری به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که 10 دستگاه خودروی اطفایی و نجات به همراه 29 آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به شدت آتش سوزی سقف های بهم پیوسته دو باب منزل مسکونی ویلایی در این آتش سوزی خاطر نشان کرد: احتمال سرایت آتش از یک طرف به سقف دیگر منزل ویلایی وجود داشت که سریعا با تلاش آتش نشانان اعزامی نسبت به مهار، پیشگیری از گسترش آتش و اطفای آن اقدام شد.
وی با بیان این که سومین حریق منزل مسکونی در ساعت 11 و 9 دقیقه امروز (یکشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد، تصریح کرد: این آتش سوزی به دلیل اتصال در سیستم سیم کشی برق واحد مسکونی واقع در خیابان امام خمینی (ره) آفخرا بوده که هشت آتش نشان و دو دستگاه خودروی اطفای حریق برای مهار آتش به محل اعزام شدند.
رمضانی با اشاره به یک مورد دیگر آتش سوزی یک واحد آپارتمانی واقع در بلوار امام خمینی (ره) کوچه فرشته در ساعت 11 و 28 دقیقه امروز یکشنبه تصریح کرد: 26 آتش نشان با 9 دستگاه خودروی اطفایی برای مهار آتش اقدام کردند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نیرو است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی**انتشار دهنده: بابایی
7286 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان