Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@15:29:40 GMT

دبیر هیات منصفه مطبوعات اعلام کرد: «موج» مجرم است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۱۶۹۵

دبیر هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های خبرگزار موج و نشریه یالثارات صبح امروز (یکشنبه) در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد. آفتاب‌‌نیوز : علی اکبر کساییان گفت: در جلسه امروز به پرونده مدیرعامل و نویسنده خبرگزاری موج به اتهامات توهین، افترا و نشر اکاذیب رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، با نظر اکثریت آرا، هیات منصفه مطبوعات این دو نفر را مجرم تشخیص داد، البته مدیرعامل این رسانه با اکثریت آرا مستحق تخفیف دانسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پرونده این خبرگزاری با شکایت گمرک و شاکی خصوصی تشکیل شده بود که گمرک در این خصوص اعلام رضایت کرد.

کساییان گفت: قرار بود در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول نشریه یالثارات رسیدگی شود که مدیرمسئول به علت بیماری و عدم مطالعه پرونده تقاضای استمهال کرد که مورد موافقت دادگاه قرار گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت