Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواهینامه فارغ التحصیلی دکتر سید مجتبی حسینی که نخستین دانش آموخته دکتری تخصصی واحد بیرجند محسوب می شود از سوی دکتر علیرضا حسنی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با گرامیداشت آغاز فرایند فارغ‌التحصیلی نخستین نفر از اولین گروه دانشجویان دکتری گفت: «توسعه تحصیلات تکمیلی که روزی یک رویا محسوب می‌شد امروز شکل حقیقت به خود گرفته است و خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که شاهد فارغ التحصیلی نخستین دانشجوی دکتری واحد بیرجند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکترمحمد جواد ثقه الاسلامی معاون دانشجویی و فرهنگی و مهندس جواد یساری مدیر امور فارغ التحصیلان دانشگاه نیز شروع روند فارغ التحصیلی دانشجویان دکتری را توفیقی ارزشمند برای دانشگاه ازاد اسلامی بیرجند برشمردند و این توفیق را به دکتر سید مجتبی حسینی تبریک گفتند.

گواهینامه فارغ التحصیلی دکتر سید مجتبی حسینی که نخستین دانش آموخته دکتری تخصصی واحد بیرجند محسوب می شود با حضور دکتر محمد جواد ثقه الاسلامی معاون دانشجویی و فرهنگی و مهندس جواد یساری مدیر امور فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ازسوی دکتر علیرضا حسنی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی امضا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی