Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسمی با حضور شورای اداری و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان «علی طاهری» عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات عربی  دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در آئین تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید دانشجویی و فرهنگی واحد همدان با قدرانی و تشکر از زحمات علی‌اکبر حائری موحد اظهار داشت: حائری یکی از کسانی است  که از ابتدای انتصاب بنده به‌عنوان رییس دانشگاه تاکنون، در همه حال کمک‌حال و بازوی قوی مدیریتی دانشگاه بوده و از یاران دانشگاه آزاد اسلامی همدان و از شخصیت‌های برجسته استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید جامه بزرگی افزود: با وجود آنکه حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی یکی از پر چالش‌ترین بخش‌های دانشگاه است، وی با گردهم‌آوری یک تیم کاری منسجم و پویا، امور محوله را با توفیق کامل به انجام رسانده به‌نحوی‌که واحد همدان در حوزه دانشجویی و فرهنگی جزو موفق‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی بیان کرد: در طی این سال‌ها حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی همواره بیش ازآنچه که در پیش‌بینی‌ها بود هزینه کرده است و البته این به دلیل اهمیتی است که حوزه فرهنگ در نگاه آقای حائری داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان دلسوز بودن را از خصایص بارز معاون سابق فرهنگی و دانشجویی بیان کرد و افزود: حائری موحد همچون پدری دلسوز و یاوری حقیقی در رأس مجموعه‌ی دانشجویی و فرهنگی واحد همدان با تمامی همکاران این حوزه یک مجموعه موفق را به وجود آورد به‌نحوی‌که در مباحث درآمدزایی در واحد همدان، معاونت دانشجویی و فرهنگی مهم‌ترین و بیشترین سهم را ایفا نموده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم، در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در ربات پرنده و خودروی خودران این دوره از مسابقات شد.
ربات‌های شرکت کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شد.
این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد