Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و منابع مالی موجود نباید مشکل اشتغال وجود داشته باشد این در حالی است که امروزه در کشور در زمینه اشتغال و معیشت با مشکل روبه‌رو هستیم. ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد مخبر ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از گلخانه هیدروپوتیک در شهرستان زرندیه اظهار داشت: ملت ایران مدیون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هستند و ما نباید با یک نگاه عادی و معمولی به خانواده‌های شهدا بنگریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دقت در اسلام متوجه می‌شویم که انقلاب اسلامی بسیار شبیه به انقلاب در صدر اسلام است و این دو انقلاب حداقل در سه موضوع با یکدیگر مشابه و منطبق دارند به طوری که از منظر مقام معظم رهبری، جامعیت اسلام و مردم سه مولفه اساسی و مشترک در دو انقلاب اسلامی و انقلاب در صدر اسلام به شمار می‌روند.

رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) تصریح کرد: مردم جاهل در صدر اسلام پشت سر پیامبر اکرم(ص) ایستادند و از این قوم نادان یک قوم کاملا آگاه و بصیر ایجاد کردند که همانند این اتفاق در انقلاب اسلامی هم رخ داد.

مخبر بیان کرد: غفلت از مردم سبب می‌شود که مردم رهبر را حتی اگر این رهبر امیرالمومنین(ع) هم باشد در محراب عبادت به شهادت می‌رسانند این در حالی است که دشمن هم در جنگ تحمیلی مردم را به عنوان هدف اصلی مورد هدف قرار داده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین هدف دشمن مردم بود می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در زمان جنگ تحمیلی بیشترین موشک‌ها به شهر دزفول در جنوب ایران برخورد کرد و تلاش دشمن بر این بود که مردم را به شهادت برساند و آنها را نابود کند.

رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) عنوان کرد: با وجود اینکه در شهر تهران تجهیزات زیادی برای هدف قرار دادن وجود داشت اما دشمن باز مردم را هدف قرار داده بود زیرا کاملا آگاه بود که اگر بخواهد به نظام اسلامی آسیب برساند تنها از راه مردم می‌تواند به هدف خود دست یابد که امروزه هم دشمن به این هدف خود ادامه داده و تنها راه موفقیت خود را حذف مردم می‌داند.

مخبر خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و منابع مالی موجود نباید مشکل اشتغال وجود داشته باشد این در حالی است که امروزه در کشور در زمینه اشتغال و معیشت با مشکل روبه‌رو هستیم.

ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به نوعی خیانت به اسلام به حساب می‌آید

وی اضافه کرد: کشور ایران با تمام ظرفیت‌هایی که دارد نباید در ایجاد دو یا سه میلیون شغل مشکل داشته باشد این در حالی است که استان سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های محروم کشور است که حدود 100 کیلومتر به اقیانوس دسترسی دارد که با استفاده از این ظرفیت می‌توان نیمی از کشور را اداره کرد.

رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) تصریح کرد: کشور ایران نخستین تولید کننده نفت و گاز در دنیا است و دو هزار و 700 کیلومتر مرز دریایی ایران که با استفاده از دریا، نفت و معادن می‌توان کشور را اداره کرد و حتی تنوع معادن در ایران به اندازه‌ای است که می‌توان با آن یک کشور را اداره کرد، اما عدم مدیریت صحیح سبب بروز مشکلات شده است.

مخبر بیان کرد: به طور تقریبی سه نوع منبع آب‌ کم عمق، دسترسی به آب در عمق 400 تا 800 متر و عمق یک کیلومتر وجود دارد که این موارد هم از ظرفیت‌های کشور به حساب می‌آیند که البته در کویرهای ایران آب‌های نوع دوم روان و در حال از بین رفتن است.

وی ادامه داد: امروزه کشور با دو مشکل اساسی رو به رو است که باید به شکل جدی به این مسائل پرداخته شود که یک از این موارد موضوع اشتغال است که تمام مردم باید دغدغه این مسئله مهم را داشته باشند و در این راستا از سران قوا درخواست می‌شود که جلساتی کاربردی را پیرامون ایجاد اشتغال برگزار کنند.

رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) عنوان کرد: باید بدانیم که مشکل اشتغال تنها به وسیله دولت برطرف نمی‌شود و نباید تنها از دولت توقع داشت و تمام بارها را بر دوش آن قرار داد زیرا گره اصلی این موضوع در دست مردم است و باید با مدیریت، خلاقیت و پول در این عرصه وارد شوند.

مخبر اضافه کرد: امیدواریم که  اتفاقات اخیر و سواستفاده‌های دشمن سبب ایجاد اتحاد و انسجام در میان مردم شود و مردم در زمینه ایجاد اشتغال بسیج شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به نوعی خیانت به اسلام است زیرا این کار ضد انقلابی‌ترین اقدامی است که مردم می‌توانند انجام دهند به همین منظور می‌توان از فضای مجازی به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به مردم استفاده کرد.

رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام راحل(ره) اقتصاد مقاومتی تلاش‌های بسیاری در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری انجام داده است بنابراین ستاد اجرایی فرمان امام راحل(ره) هیچ‌گاه فعالیت‌هایی که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نباشد را انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله جعفر سبحانی، در دیدار رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مردم باید نسب به نقش مالیات در آبادنی کشور توجیه شوند، اظهار کرد: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: مالیات باید از درآمد افراد اخذ شود و درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مشمول پرداخت مالیات شود.

وی ادامه داد: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند چرا که این منابع سرمایه کشور محسوب شده و باید به صورت‌های مفیدتر از آنها بهره برد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در سطح کشور باشیم.

کد خبر 6082207

دیگر خبرها

  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان