Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست؛  «مه لقا جام بزرگ»  افزود: باید تغییرات در مدیریت کمیته ملی المپیک را به فال نیک بگیریم، هنوز دو سال تا شروع رقابت های المپیک 2020 توکیو فرصت باقی است و اگر کمیته بدنبال یک عملکرد خوب در این رقابت ها است، باید سرمایه گذاری خوبی در این خصوص صورت گیرد.
وی ادامه داد: زنان ورزشکار توانسته اند در سال های اخیر توانمندی های خود را در میادین جهانی و المپیک ثابت کنند و برخی رشته ها چون تیراندازی نیز از رشته های پر مدالی هستند که می توانند سهم قابل توجهی در ارتقا جایگاه ایران در بازی های آسیایی و المپیک بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ورزشکار جوان همدانی اضافه کرد: حرف من این نیست که به برخی رشته ها توجه نشود یا حمایتی از آنان نباشد، اما می گویم در جهان با توجه به پتانسیل های موجود سرمایه گذاری جدی رو رشته های المپیکی پر مدال چون مواد مختلف دوومیدانی، ورزش های آبی یا تیراندازی می شود و خوب است کمیته ملی المپیک با توجه به توانمندی و ظرفیت ورزشکاران این رشته به ویژه زنان سرمایه گذاری خاص و بلندمدتی را در این زمینه آغاز کند.
تیراندازی المپیکی کشورمان با بیان اینکه نهایت آرزوی یک ورزشکار حضور در المپیک و کسب مدال است، گفت: ورزشکاران ما انگیزه کافی برای حضور در المپیک و کسب مدال دارند و من امیدوارم مدیران جدید کمیته ملی المپیک حمایت و آماده سازی تیم های ملی و ورزشکاران را انجام دهند و هر چه زودتر برنامه های آماده سازی تیم ها را شروع کنند.
وی یادآوری کرد: زمان زیادی تا بازی های آسیایی نمانده است کادر فنی تیم ها باید با حضور روانشناسان و مربیان بدنساز تقویت شود و نیازهای ورزشکاران تامین شود تا تمرینات به صورت پیوسته و با نظم و انضباط پیگیری شود.
جام بزرگ با یادآوری اینکه از پس از المپیک 2016 ریو به دلیل مصدومیت نتوانسته به طور مرتب در اردوها حاضر شود، گفت: شنیده ها از اردوهای تیراندازی ادامه مشکل کمبود ساچمه و فشنگ است.
این ورزشکار جوان اضافه کرد: وقتی قرار است ما در میادین بین المللی به مصاف تیم هایی برویم که به صورت حرفه ای و کاملا حساب شده و با استفاده از بهترین تجهیزات برای حضور در المپیک تمرین کرده اند، برویم ، پس ما هم باید از تجهیزات و امکاناتی مشابه آنان برخوردار شویم تا شانس ما در برابر حریفانمان افزایش یابد.
وی گفت: امیدواریم مسئولان جدید کمیته ملی المپیک به این مسئله توجه کند و حمایت لازم را انجام دهند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی تراپ و اسکیت کشورمان پس از زیارت مقبره شهید گمنام که در محل فدراسیون به خاک سپرده شده و ادای احترام به شهید، با بدرقه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین فدراسیون جهت شرکت در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک پاریس راهی دوحه قطر شدند.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

گفتنی است، احمدرضا هامونی حقیقت نیز به عنوان سرپرست و نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ و اسکیت نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

این مسابقات از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 6079051

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش