Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضرت زینب (س) نمونه بارز تجلی صفات خداوند در انسان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی ظهر یکشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حضرت زینب (س) با عنوان شکوه شکیبایی که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد، با بیان اینکه انسان را باید کانون استعدادها نامید که تجلی صفات خداوند را می‌توان در چهره آن مشاهده کرد، افزود: حضرت زینب (س) نمونه بارز انسانی است که این صفات پروردگار را می‌توان در ایشان به عینه مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زینبی که قبل از اسارت، مردم صدای او را نشنیده و قامت او را ندیده بودند، به اقتضای زمان با قرائت خطبه های آتشین خود، نقش انقلابی اش را به بهترین نحو ممکن ایفا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضرت زینب (س) همواره به خاطر اسلام کلام حق را بر زبان جاری می‌کرد، افزود: با وجود همه این خصیصه‌ها و ویژگی‌ها، حضرت زینب در واقعه عاشورا کلام حق را بر زبان جاری کرد و در کوفه بذر انقلاب را پاشید و باعث شد تا غافلان آگاه شده و خفته‌ها نیز از خواب برخیزند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم از ارسال ۷۱۹ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی شکوه شکیبایی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: جشنواره چهارم در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار شد که خوشبختانه شاهد ارسال ۷۱۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره بودیم.

ناصر مقدم با یادآوری اینکه در مجموع ۵۰۴ نفر از ۲۹ استان در چهارمین جشنواره شکوه شکیبایی شرکت کرده بودند، ادامه داد: بخش فرهنگی این جشنواره شامل شعر، داستان و دل‌نوشته فارسی و ترکی و بخش هنری نیز شامل خط و نقاشی بود که از مجموع آثار رسیده به جشنواره چهارم، ۵۰ اثر مربوط به بخش هنری و مابقی در بخش فرهنگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در پایان چهارمین جشنواره ملی شکوه شکیبایی ۳۶ برگزیده این جشنواره در بخش‌های فرهنگی و هنری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: تهران، قم، زنجان، اصفهان و گیلان استان‌هایی بودند که بیشترین آثار را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین تجلی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید و مشارکت مردم عنوان شده است، ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری میراث فرهنگی تجهیز شده است.

وی افزود: افرادی که علاقه مند سرمایه گذاری در این حوزه هستند می‌توانند به معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری استان کرمان مراجعه و ضمن دریافت فهرست بسته‌های سرمایه گذاری برحسب میزان سرمایه و علاقه خویش بسته مورد نظر را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: ویژگی بسته‌های سرمایه‌گذاری در این است که حجم بسته‌های سرمایه گذاری با دقت محاسبه گردیده است و همچنین مکان یابی و اینکه در چه منطقه‌ای از استان واقع شده است مشخص شده است.

تجلی، گفت: از دیگر ویژگی‌های بسته‌ها این است که نوع فعالیت گردشگری کاملاً مشخص و معین است.

کد خبر 6087968

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر