Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با تقدیر از فعالان در عرصه ترویج فعالیت‌های قرآنی بیان کرد: ۱۷ مؤسسه علوم قرآنی فعال در این شهرستان فعال هستند که ۷ مرکز در سطح شهر و ۱۰ مرکز در روستا‌های دستجه، صحرارود، سنان، خیرآباد، زاهدشهر، میانشهر، خورنگان، فدشکویه، نوبندگان و جلیان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مراکز قرآنی توانسته اند بیش از ۱۲۰ حافظ کل قرآن کریم از نقاط مختلف ایران اسلامی در واحد برادران همراه با مهمانانی از کشور‌های خارجی از جمله بنگلادش، مالزی و پاکستان اغلب در مدرسه تخصصی حفظ در روستای صحرارود و ۱۱۰ خواهر نیز در حفظ کل مؤسسات قرآنی و بیت الاحزان آموزش دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار نفر در مقطع سنی بزرگسال و قریب به ۷۵۰ نفر در مقطع پیش دبستانی با همکاری اداره آموزش و پرورش در رشته‌های تجوید، مفاهیم، حفظ تخصصی، روخوانی، تفسیر و احکام در دوره‌های مختلف این مؤسسات و مراکز علوم قرآنی ثبت نام می‌کنند.

رحمانی اضافه کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت ۱۰ اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور درشهرستان فسا برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir تا ۶ بهمن ماه امسال اقدام به ثبت نام کنند.

گفتنی است، در پایان مراسم تجلیل از مدیران موسسه‌های قرآنی با لوح سپاس از قدمعلی ابوالحسنی به عنوان مسئول منطقه‌ای بیت الاحزان‌های حضرت زهرا (س) و دیگر مدیران فعال این مراکز قرآنی تجلیل شد.
انتهای پیام/ت

تقدیر از مدیران موسسه علوم قرآنی فسا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان