Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بهروز نعمتي عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در نشست با ناصر فلاح مدير شعب پست بانک منطقه دو تهران اظهارداشت: با توجه به عامليت اين بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملي، مجلس نگاه ويژه‌اي به نقش اشتغالزائي آن در مناطق روستائي و محروم در راستاي تأمين مالي و سرمايه درگردش طرح‌هاي توسعه اي و ملي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومي پست بانک ايران: وي در ادامه ضمن بيان مطلب فوق و قدرداني از موفقيت اين بانک در رونق و گسترش فعاليت‌هاي اقتصادي مناطق روستائي و غير برخوردار بر لزوم گسترش همکاري‌هاي متقابل و تعامل بيشتر در راستاي بهره‌مندي از خدمات پست بانک‌ايران تأکيد نمود.
فلاح نيز در اين نشست به تبيين برنامه‌هاي اعطاي تسهيلات توسط پست بانک از محل منابع صندوق توسعه ملي پرداخت و خواستار حمايت مجلس شوراي اسلامي از نقش اشتغالزائي اين بانک در مناطق مذکور شد.
همچنين جبار کوچکي نژاد نماينده مردم رشت در بازديد از پست بانک شعبه مجلس ضمن تقدير و تشکر از برخورد شايسته و ارائه خدمات ارزنده اين بانک بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاري‌ها تأکيد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور