Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشست هم انديشي معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با مدير عامل بيمه ايران به ميزباني بيمه ايران برگزار شد.
در اين نشست که علاوه بر معاون مطبوعاتي وزير، مشاوران و مديران مطبوعات داخلي نيز او را همراهي مي‌کردند، مهمترين دغدغه‌هاي رسانه‌ها در خصوص مسائل مربوط به بيمه پايه و تکميلي خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدسلطاني فر در اين نشست ضمن ارائه گزارشي از وضعيت رسانه‌ها، خبرنگاران و همچنين مسائل بيمه‌اي آنها، حل مشکل بيمه بويژه بيمه تکميلي و بيکاري را از مهمترين دغدغه‌هاي خود دانست و گفت: اصلاح روند بيمه‌اي فعلي و تسهيل در امور مرتبط با بيمه اصحاب رسانه در اولويت کاري ما قرار دارد.
وي افزود: مساله بيمه و مهمتر از آن بيمه تکميلي، امروز دغدغه مديران رسانه‌ها و خبرنگاران است که اميدواريم با هماهنگي و همراهي بيمه ايران اين مساله به طور مبنايي، حرفه‌اي و بلندمدت حل شود.
سلطاني فر با اشاره به سياست دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص تامين بيمه اهالي فرهنگ و هنر ابراز اميدواري کرد: مشوق‌هاي بيمه ايران و مزيت‌هاي رقابتي اين بيمه، راهگشاي مشکلات فعلي و مبناي حل معضلات مرتبط با بيمه خبرنگاران شود.
بنابراين گزارش، محسن پورکياني، مديرعامل بيمه ايران نيز در اين نشست ضمن استقبال از همکاري با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اظهار کرد: تلاش حداکثري ما و همکاران مان کمک به اهالي مطبوعات و اصحاب رسانه است چرا که از سختي‌هاي فعاليت اين قشر و فضاي رسانه‌اي کشور مطلع هستيم.
وي افزود: علاوه بر بيمه درماني و تکميلي، در بيمه عمر، بيمه بازنشستگي و بيمه مسئوليت نيز پيشنهادهايي وجود دارد که در صورت تفاهم نهايي براي اصحاب رسانه بسيار مفيد خواهد بود.
در پايان اين نشست که با حضور تني چند از معاونان و مشاوران مديرعامل بيمه ايران و ارائه نظرات مختلف همراه بود، مقرر شد در روزهاي آتي، نشست تخصصي ميان کارشناسان معاونت مطبوعاتي و بيمه ايران برگزار و جداول پيشنهادي همکاري تهيه، تنظيم و اجرايي گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق