Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- براساس قرارداد میان این بانک و شرکت احیاء صنایع خراسان عملیات پرداخت سود سهام سهامداران شرکت مذکور هم اکنون از طریق کلیه شعب بانک سپه آغاز شده است.
در این راستا سهامداران حقیقی شرکت یاد شده ضمن مراجعه به شعب این بانک با ارائه مدرک هویتی معتبر می توانند سود سهام خود را دریافت و یا به سایر حساب های خود انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی و بیش از ۹۰ سال سابقه درخشان در عرصه بانکداری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، عاملیت پرداخت سود سهام تعداد زیادی از شرکت های سهامی بورسی و فرابورسی را از سال های گذشته از طریق شعب سراسر کشور به عهده دارد.

true برچسب ها : بانک سپه , شرکت احياء صنايع خراسان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد و کربلا در صدر آمار پروازهای نوروزی / سیاساکتی جدید آمد!

به گزارش خبرنگار گردشگری مهر؛ شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درحالی برگزار شد که نمایندگان دستگاه‌های مختلف گزارشی مختصر از فعالیت‌های انجام شده برای انجام هر چه بهتر سفرهای نوروزی ارائه دادند.

در این نشست ضمن حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، برخی از ائمه جمعه نیز حضور داشتند که برای اولین بار بود. همچنین دستگاه‌هایی که برخی از اخبارشان در روزهای گذشته اعلام شده بود، این بار هم گزارشی ارائه دادند.

در این نشست غلامحسین دغاغله، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ستاد نوروزی وزارتخانه همانند سال‌های گذشته از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین فعالیت خواهد کرد، گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور انجام وظایف مربوط به راهداری، نگهداری و بازگشایی راه‌ها همچنین تجهیز ناوگان برای جابجایی مسافران از اوایل اسفندماه اندیشیده شده و پیش فروش بلیت‌ها نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۴ مرکز خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری هستند، ادامه داد: شیوه‌نامه‌ای نیز آماده و کارگروه‌های نظارتی به صورت ستادی و استانی نظارت‌های لازم را انجام خواهند داد. امسال با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان در شیوه‌نامه بر اقامه نماز و آماده‌سازی نمازخانه‌های بین راهی تاکید ویژه داشتیم.

دغاغله به راه‌اندازی پویش «چشم به راهی» به‌منظور هوشیاری و سلامت رانندگان و حفظ جان مسافران اشاره کرد و افزود: در برخی استان‌ها ۲ نقطه پرتردد و برخی استان‌ها چهار نقطه برای اجرای آئین سنتی و فرهنگی هر استان جانمایی شده است.

مرتضی دهقان، سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: مرکز کنترل پایش پرواز و ارائه خدمات مسافران برای رفع مشکل‌ها در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی و فرودگاه‌ها هماهنگ با تقارن نوروز با ماه رمضان فضاسازی و آماده شده‌اند.

وی با اشاره به آمار پروازها ادامه داد: ۱۸ هزار و ۸۷۹ پرواز داخلی برای ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین و هفت هزار و ۴۱۲ پرواز خارجی برنامه‌ریزی شده است. مشهد، شیراز، تبریز کربلا، ترکیه و امارات پرترددترین مقاصد داخلی و خارجی هستند.

مریم جلالی معاون صنایع دستی کشور نیز گفت: ۹ هزار غرفه در ۹ منطقه آماده شده‌است که از استانداران می‌خواهیم توجه ویژه ای به این غرفه‌ها به دلیل سامانه‌های بارشی داشته باشند.

وی گفت: برای اولین بار در سامانه سفر شاخص‌های ارزیابی صنایع دستی را داریم. همچنین فضایی برای جذابیت کارگاه کردی ایجاد شده تا کارگاه‌های صنایع دستی بتواند در نقشه گردشگری بیایند. با صندوق کارآفرینی هم صحبت شده تا در ۱۷ استان تسهیلاتی دهند و متقاضیان وام خرید صنایع دستی دریافت کنند.

ابراهیم شکوری قائم مقام و معاون امور استان‌های صدا و سیما، از دستگاه‌ها درخواست کرد اطلاع‌رسانی سریع درباره آمارهای مختلف مرتبط با سفر در اختیارشان قرار گیرد تا بتوانند پویایی سفر را در صدا و سیما منعکس کنند.

سرهنگ سیروس حسن‌زاده، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به همکاری با جمعیت هلال احمر در ادامه گفت: ۸۷ هزار نفر یگان‌های امدادی از جمله اورژانس، هلال احمر، جوانان هلال احمر و پلیس امسال در سراسر کشور حضور دارند.

وی به جانمایی ۲۷۰ خانه هلال احمر در سراسر کشور به‌منظور ارائه خدمات به مسافران اشاره و اظهار کرد: کمپین «نه به تخلف رانندگی» با شعار سالم برگردیم راه‌اندازی شده و امسال به بچه‌ها جایزه می‌دهیم.

سفر بخیر و سیاساکتی به صدا و سیما آمدند

حسن‌زاده به پخش سفر بخیر از شبکه ۲ ساعت ۲۲ پس از چندین سال وقفه و شب خوش از شبکه سه ساعت ۲۰ و تازه‌های ترافیکی از شبکه سلامت همچنین پخش سه قسمت مجموعه پویانمایی سیا ساکتی که در حوزه فرهنگ ترافیک بسیار مؤثر بوده اشاره کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان آموزش‌های لازم به‌منظور رفتار شایسته و همراه با متانت برای نیروهای پلیس انجام شده است. همچنین طی ایام نوروز هیچ خودروی دارای یک میلیون تومان جریمه، توقیف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۲۱۷ نفر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین جان خود را از دست دادند، ابراز امیدواری کرد که امسال تمامی دستگاه‌ها بخشی از کارهای خود را به این موضوع اختصاص دهند و شاهد کاهش تصادفات باشیم.

حسن‌زاده تاکید کرد: در حوزه ترافیک نیاز به انقلاب فرهنگی داریم و قطعاً اگر موضوع ترافیک ساماندهی شود سالانه ۲۰ هزار کشته نخواهیم داشت که امیدواریم با ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی به موضوع، شاهد ارتقای فرهنگ ترافیک باشیم.

فعالیت ۴ هزار و ۳۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور

علی اکبر عرب عامری، سرپرست مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به آمار میزان مصرف بنزین در سال جاری نسبت به سال گذشته بیان کرد: پیش بینی ما این است که سال بعد بالای ۱۴۰ میلیون لیتر مصرف بنزین را به شکل روزانه تجربه کنیم.

وی به فعالیت چهار هزار و ۳۰۰ جایگاه در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: بازدید از جایگاه‌ها انجام شده و روزانه نیز رصدها انجام و گزارش‌ها ارائه می‌شود.

عرب عامری با اشاره به اینکه وضعیت قشم را به‌طور ویژه و خاص رصد می‌کنیم، ادامه داد: در حال حاضر میزان مصرف بنزین در قشم ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار لیتر است و امکان عرضه تا ۹۰۰ هزار لیتر نیز وجود دارد که امیدواریم در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

سرپرست مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران اضافه کرد: جایگاه‌های سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان کدینگ هستند و کارت عموم مردم امکان سوخت‌گیری را ندارند، اما جایگاه‌های مسیر را به تعداد متناسب به کارت تجهیز کرده‌ایم و لیست جایگاه‌ها را در اختیار خبرگزاری‌ها قرار خواهیم داد.

کد خبر 6058136 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • فروش استقلال ۱۰ روز پس از عرضه سهام پرسپولیس
  • واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک ملی صحت ندارد
  • شعب کشیک بانک‌ها در ایام نوروز اعلام شد + جزییات
  • فهرست افراد پاسخگو در شبکه بانکی در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فهرست اسامی کارکنان کشیک بانک‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز
  • مشهد و کربلا در صدر آمار پروازهای نوروزی / سیاساکتی جدید آمد!
  • مشتری جدید پرسپولیس از راه رسید
  • سهام پرسپولیس از طریق کارگزاری بانک ملی واگذار خواهد شد+سهام
  • ثبت نام رایگان سهام عدالت با این روش
  • تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف افزایش صادرات این محصول به ۴ میلیارد دلار در سال