Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دربازدید از آزاد راه خرم آباد، اراک گفت: این آزاد راه در قطعه خرم آباد بروجرد ۷۰ درصد پیشرفت کار دارد.

به گفته سردار عبدالهی برای اجرای آزاد راه ۲۰۴ کیلومتری خرم آباد، اراک در مجموع ۲ هزار میلیارد تومان هزینه میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

 آزاد راه خرم آباد، اراک در حوزه لرستان ۷۰ درصد پیشرفت دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۲۵ درصدی تقاطع غیر همسطح رشت

ایسنا/گیلان شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه تقاطع‌ غیر همسطح این شهر خبر داد و گفت: برنامه ریزی‌ها جهت بهبود وضعیت ترافیک رشت در سه بخش اصلاح هندسی معابر و میادین، بازگشایی خیابان‌ها، معابر و احداث ۵ تقاطع غیر همسطح در دستور کار قرار دارد.

رحیم شوقی امروز، ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری رشت توسط شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: رشت از ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است از این رو تحقق این بودجه قابل انجام بوده لذا باید برای انجام گرفتن آن اقدامات مهمی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت استقبال از گردشگران در ماه مبارک رمضان و سال جدید برنامه ریزی کرده است، افزود: تمام تلاش‌ها بر این است تا در این مجموعه همزمان با تکمیل پروژه‌های «توسعه تالاب عینک»، تکمیل «باز آفرینی ساختمان ساعت شهرداری» و ساختمان «میرزا خلیل رفیع» فضای گردشگری را نیز توسعه دهیم.

شهردار رشت به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی احداث چند تقاطع شهر رشت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها جهت بهبود وضعیت ترافیک رشت در ۳ بخش اصلاح هندسی معابر و میادین، بازگشایی خیابان‌ها، معابر و همچنین احداث پنج تقاطع غیرهمسطح در دستور کار قرار دارد.

وی قرار گرفتن اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری رشت در مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را گامی در جهت حل گره ترافیکی این شهر عنوان کرد و ادامه داد: اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری شهر رشت به طور قطع نیاز به اعتبارات ملی یا سرمایه‌گذاری‌های کلان دارد.

وی با تاکید بر اینکه احداث رینگ سبب می‌شود تا ترافیک به جریان اصلی تردد داخل شهر وارد نشود، خاطر نشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه کاهش ترافیک شهری را به دنبال خواهد داشت.

شهردار رشت با بیان اینکه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به صورت روزانه پیگیر پروژه بهسازی لندفیل سراوان هستند تا هرچه سریع تر تکمیل شود، اضافه کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه از مرز ۸۴ درصد عبور کرده و شاهد انجام اقدامات موثری جهت رفع این معضل و کسب رضایت مردم منطقه هستیم.

شوقی با تاکید بر اینکه از ابتدای ورود بنده به شهرداری همواره به دنبال ایجاد آرامش و تعامل بین شهرداری، شورا و دستگاه‌های استانی بوده‌ام، تصریح کرد: رضایت رشتوندان در بخش‌های مختلف محور فعالیت و اولویت شهرداری و مورد تاکید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۲۵ درصدی تقاطع غیر همسطح رشت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌های مهم در کرمانشاه
  • چشم انداز مهار تورم در کانال ۲۰ درصدی برای سال ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۴ درصدی سرقت در استان گلستان
  • مدرسه روستای میراباد اشنویه از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی آموزشگاه روستای میر‌آباد اشنویه
  • کاهش ۱۸ درصدی «سرقت‌های مهم» در کرمانشاه/ برقراری ۱.۱ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰
  • کاهش ۲ درصدی سرقت‌های سال جاری نسبت به سال گذشته
  • بهره‌برداری از بیمارستان نیایش خرم‌آباد تا سال ۱۴۰۴
  • ۸۵ درصد پرونده‌های قضایی در ویسیان لرستان به صلح و سازش ختم شده است