Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا - تيم پاس همدان عصر امروز/ يکشنبه / با قبول شکست مقابل نفت اميديه در چارچوب ليگ دسته يک فوتبال جوانان کشور ، به ناکامي هاي خود در اين عرصه از مسابقات ادامه داد.

به گزارش ايرنا تيم پاس در چارچوب هفته دهم ليگ دسته يک جوانان کشور عصر امروز يکشنبه در ورزشگاه شهيد شمسي پور شهر همدان ميزبان نفت اميديه بود که در نهايت يک بر صفر برابر اين تيم شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل اين مسابقه در نيمه نخست به ثمر رسيد و نفت اميديه تا پايان مسابقه توانست اين نتيجه را حفظ کند.
عبدالمجيد باقري نيا سرمربي تيم بزرگسالان پاس به همراه امير عظيمي مديرعامل اين باشگاه نظاره گر مسابقه بودند.
تيم جوانان پاس امسال با ترکيب مهران رحماني، مهرداد قلي زاده، امير حسين يادگاري، علي حيراني، محمد رضا فدايي، محمد رضا چراغي، محمد رضا صفايي، پارسا سبزيان، رضا پرورش نيا، مهدي قرباني، مهدي قاجار، آرين مهري، مهدي عاليشاه، حسين گودرزي، سجاد حکمي، اشکان سرخوش، محمد حسين حسن زاده، رضا مقدم، حامد رسولي، اميرحسين افشار، امير حسين معظمي، عليرضا آزادي و رضا استرکي گام به اين رقابت ها گذاشته است.
همچنين سعيد باقر به عنوان سرمربي، محمود الماسي مربي و صادق ترابي نيز سرپرستي اين تيم را برعهده دارند.
پاسي ها در گروه يک ليگ دسته اول جوانان کشور با تيم هاي استقلال اهواز، بهمن دزفول، گهر زاگرس درود، ملي حفاري اهواز، آب منطقه‌اي کرمانشاه، نفت اميديه، نفت ‏آبادان و پتروشيمي ماهشهر هم گروه هستند.
تيم پاس هم اينک با 5 امتياز در رتبه آخر جدول گروه يک قرار دارد.
2087/7520
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پيرنيا
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش وقتی کروزیرو برای اولین بار در تاریخش به دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد، رونالدو نازاریو که فوتبالش را از این باشگاه شروع کرد، قدم پیش گذاشت و با خریدن مالکیت باشگاه وعده داد تیم را به سطح اول فوتبال برزیل برمی‌گرداند و به قولش نیز عمل کرد. رونالدو ولی دیشب باشگاه را به ارزش 109 میلیون یورو فروخت.

وقتی از اسطوره برزیل در مورد احتمال فروش وایادولید، دیگر باشگاهی که مالکیتش را برعهده دارد، سوال شد، او پاسخ داد: «بله، وایادولید را هم به زودی می‌فروشم.»

وایادولید که در دسته دوم اسپانیا حضور دارد، اکنون تیم دوم جدول است و شانس بالایی برای بازگشت به لالیگا دارد. تیم وقتی سقوط کرد، رونالدو با انتقادات فراوانی از سوی هواداران روبه‌برو شد اما او گفت وایادولید را خیلی سریع به لالیگا برمی‌گرداند. رونالدو به این هدف نزدیک است اما با بازگشت به لالیگا او قصد دارد مالکیت را واگذار کند. به نظر رونالدو از تیمداری در فوتبال خسته شده است.

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳