Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، پايگاه اينترنتي العهد لبنان از کشف و ضبط مقادير قابل توجهي سلاح و مهمات ارسالي براي گروه تروريستي جبهه النصره در غوطه شرقي که برخي از آن ها ساخت آمريکاست خبر داد.
نيروهاي امنيتي سوريه مقادير زيادي از انواع سلاح و مهمات که برخي از آن ها ساخت آمريکاست در حالي که براي تروريستهاي گروه جبهه النصره در غوطه شرقي ارسال مي شد کشف و مصادره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يک افسر از نيروهاي ويژه امنيتي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري سوري سانا گفت: با استناد به گزارشهاي اطلاعاتي دقيق و با همکاري اهالي منطقه يکي از گشتي هاي ويژه؛ کميني را در يکي از محورهاي احتمالي امداد و پشتيباني گروههاي تروريستي در غوطه شرقي برقرار کرد که با نصب اين کمين مقادير زيادي از انواع مختلفي سلاح و مهمات که برخي از آن ساخت آمريکاست کشف و ضبط شد. همچنين مقادير قابل توجهي مواد مخدر و شماري از دستگاهها و تجهيزات ويژه پزشکي نيز کشف و مصادره شد. اين تجهيزات و سلاح ها و مواد مخدر از منطقه جنوب به سمت تروريستهاي جبهه النصره در حال ارسال بود. گفتني است تروريستهاي جبهه النصره خسارتهاي زيادي را از عمليات ارتش سوريه که ضد پايگاهها و سنگرهاي اين گروه تروريستي در غوطه شرقي به اجرا در مي آيد متحمل شده اند.
اين افسر سوري افزود: اين اولين باري نيست که مقادير قابل توجهي انواع سلاح و مهمات و کمکهاي ديگري که به سمت گروههاي تروريستي در غوطه شرقي و ديگر مناطق در حال انتقال بود کشف و ضبط مي شود. وي افزود: نيروهاي امنيتي ويژه در حال اجراي نقشه ها و برنامه هاي گسترده و خاصي براي قطع امداد و پشتيباني تروريستها و در تنگنا قرار دادن و محاصره آنها هستند تا پس از آن، بطور کامل به تروريستها يورش برده و همه تروريستها را نابود کنند و امنيت را بار ديگر به همه خاک سوريه بازگردانند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • لحظه انهدام کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط حوثی‌ها
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا