Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@20:06:56 GMT

تیم والیبال کاله به یکقدمی پلی آف رسید

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۵۵۲۹

خرداد:در دیدار معوقه از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال تیم ساری ۲۱ با نتیجه سه بر یک برابر کاله مازندران شکست خورد و در انتهای جدول باقی ماند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا ، در دیدار معوقه از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ در سالن شهید رسول حسینی تیم انتهای جدولی ساری ۲۱ میزبان کاله مازندران بود که در پایان شاگردان بهروز عطایی موفق شدند با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ساری ۲۱ رده یازدهمی که برای صعود به مرحله پلی آف در این دیدار خانگی نیاز مبرم به برد داشت با وجود پیروزی در ست نخست در ادامه بازی کاری از پیش نبرد و در ست های بعد مغلوب شد تا با چهار برد شانسش برای حضور در جمع هشت تیم پایانی دشوارتر شود.کاله ست های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۱۳-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۵-۲۷ به سود خود تمام کرد و با کسب یازدهمین بردش سی و چهار امتیازی شد تا ضمن فاصله گرفتن از شهرداری ورامین به یکقدمی پیکان تهران برسد. برچسب ها: هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ، والیبال ، کاله مازندران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: «نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: همچنین دهم اردیبهشت ماه یک پرواز برای زائرین عمره گذار استان مازندران، از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

حسنی ادامه داد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائران عمره و تمتع بوده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر در قالب ۶۱۴ کاروان از اواخر اردیبهشت از ۲۱ ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

پیش‌تر نخستین گروه از زائران عمره از تهران پس از ۹ سال وقفه در قالب ۲ کاروان ۸۵ نفره، روز گذشته سوم اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران