Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:44:49 GMT

عارف: شهدای آتش‌نشان مایه فخر ملت ایران هستند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۵۶۳۸

رئیس فراکسیون امید مجلس به همراه تعدادی از اعضای این فراکسیون هم زمان با اولین سالگرد حادثه پلاسکو با حضور در منزل شهید حسین حسین‌زاده با خانواده او دیدار کردند.

به گزارش ایسنا،محمدرضا عارف در این دیدار با اشاره به رشادت‌های آتش‌نشانان برای نجات جان انسان‌ها، گفت: شهدای حادثه پلاسکو  و خانواده‌های‌شان در نزد ملت ایران جایگاه ویژه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فداکاری، ایثار و از جان گذشتگی این بزرگمردان در چشم و جان و حافظه مردم شریف و قدرشناس ایران خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهدای آتش‌نشان مایه فخر ملت ایران هستند، خطاب به خانواده شهید حسین‌زاده گفت: جانفشانی آتش‌نشانان قهرمان در حادثه ساختمان پلاسکو   برای حفظ جان و مال مردم شریف ایران به ویژه رشادت و ایثار شهید بزرگوار حسین حسین زاده بار دیگر  تمام خاطرات سال‌های حماسه و ایثار مردان سخت‌کوش کشورمان را جلوه‌گر کرد.

در این دیدار که علیجانی و فریده اولادقباد از نمایندگان تهران هم حضور داشتند، خانواده شهید حسین‌زاده از حضورعارف و دیگر نمایندگان شهر تهران  در منزل‌شان قدردانی کردند و به بیان خاطراتی از این شهید پرداختند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، همزمان با هفته گرامیداشت معلم، حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با خانواده شهید علیرضا کریمی از شهدای معلم دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمدیان، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای گرانقدر از خودگذشتگی و فداکاری کردند و ما باید تلاش کنیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

خانواده شهید علیرضا کریمی نیز به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

در پایان هم امام جمعه موقت اندیمشک تمثال شهید کریمی را به خانواده معزز این شهید معلم اهدا کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903150

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • قالیباف: حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک