Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:رئیس فراکسیون امید مجلس به همراه تعدادی از اعضای این فراکسیون هم زمان با اولین سالگرد حادثه پلاسکو با حضور در منزل شهید حسین حسین‌زاده با خانواده او دیدار کردند.


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا،محمدرضا عارف در این دیدار با اشاره به رشادت‌های آتش‌نشانان برای نجات جان انسان‌ها، گفت: شهدای حادثه پلاسکو  و خانواده‌های‌شان در نزد ملت ایران جایگاه ویژه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فداکاری، ایثار و از جان گذشتگی این بزرگمردان در چشم و جان و حافظه مردم شریف و قدرشناس ایران خواهد ماند.
وی با بیان اینکه شهدای آتش‌نشان مایه فخر ملت ایران هستند، خطاب به خانواده شهید حسین‌زاده گفت: جانفشانی آتش‌نشانان قهرمان در حادثه ساختمان پلاسکو   برای حفظ جان و مال مردم شریف ایران به ویژه رشادت و ایثار شهید بزرگوار حسین حسین زاده بار دیگر  تمام خاطرات سال‌های حماسه و ایثار مردان سخت‌کوش کشورمان را جلوه‌گر کرد.
در این دیدار که علیجانی و فریده اولادقباد از نمایندگان تهران هم حضور داشتند، خانواده شهید حسین‌زاده از حضورعارف و دیگر نمایندگان شهر تهران  در منزل‌شان قدردانی کردند و به بیان خاطراتی از این شهید پرداختند. برچسب ها: عارف ، خانواده شهدای آتش‌نشان ، شهدای آتش نشان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد.

سمیه اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد و اظهار کرد: مراسم احیای شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر سال‌جاری نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین ادامه داد: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مداحان اهل بیت (ع) به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت، برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ هم‌زمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا (ع) و شهدا حضور پیدا کرده و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

کد خبر 739716

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان آستارایی با خانواده شهدا
  • مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • دیدار با خانواده شهید مسافر
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران