Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه بخش بهمن جهت ساخت برنامه «مردم بالادست» و توجه به مسائل روستاها، از رئیس صداوسیما یزد و تهیه‌کننده مهردشتی، تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، روز گذشته حجت‌الاسلام علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن به همراه شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر مهردشت و مسئول بسیج هنرمندان ابرکوه، با دکتر احمد پهلوانیان رئیس صداوسیما مرکز یزد، دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در مرکز صداوسیما انجام شد، امام‌جمعه بخش بهمن از همکاری و تلاش‌های رسانه‌ای صداوسیما جهت ساخت برنامه مردم بالادست و توجه ویژه به مسائل ساکنین روستاها، از رئیس صداوسیما و محسن غلامزاده تهیه‌کننده مهردشتی، تقدیر کرد.

همچنین خواستار انعکاس نماز جمعه بخش بهمن با جمعیت بالغ‌بر 2 هزار نفر و فعالیت‌های ورزش زورخانه‌ای این بخش، در برنامه‌های صداوسیما شد.

مسئولین بخش بهمن و شهر مهردشت در پایان خواستار تعامل و همکاری بیش‌ازپیش جهت معرفی این شهر و منطقه محروم شدند، که قول مساعدت از مدیرکل صداوسیما گرفتند.

پهلوانیان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده در این بخش تصریح کرد: تلاش و توجه مسئولین شهرستان ابرکوه در تعامل با صداوسیما ستودنی است.

وی ضمن بیان اینکه صداوسیما در حد توان توجه خوبی به این منطقه داشته است، قول مساعد داد؛ که توجه خاصی به این بخش شود و فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی آن انعکاس داده شود.

انتهای پیام/ ف

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان جرقویه در این همایش با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ نماز و عبادت در مدارس، تعلیم قدرشناسی و قدردانی است که باید با روش‌های جذاب و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.
در این آیین حسین صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز گفت: در ۲۰ مدرسه از مجموع ۳۶ مدرسه منطقه نماز جماعت با حضور روحانی به عنوان امام جماعت برگزار می‌شود و در بقیه‌ی واحد‌های آموزشی همکاران فرهنگی امامت جماعت را عهده دار هستند.
بخش جرقویه علیا دارای ۳۶ واحد آموزشی است که در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا