Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در واکنش به فضاسازی‌های دو روز گذشته درباره مناظره تلویزیونی درخصوص برجام گفت: پیشنهاد می‌کنیم دولتمردان سعه صدر بیشتری داشته باشند و تضارب آرا و تفکرات مختلف را یک فرصت برای خود و کشور بدانند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «محمدحسین رنجبران»، با بیان اینکه بیانیه وزارت امور خارجه درخصوص یک برنامه تلویزیونی در شأن جایگاه بالای این وزارتخانه به عنوان مسئول دیپلماسی جمهوری اسلامی و رویه وزیر محترم و خوش‌نام آن نیست افزود: رسانه ملی در این چند روز در برنامه‌های مختلف سعی کرده است فقط در مسیر تبیین برجام و دستاورد‌ها و وضع فعلی آن برنامه سازی کند و آنچه در این دوسال بر برجام گذشته است را برای مخاطب شرح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه چهارشنبه شب ثریا تصریح کرد: در این برنامه هم نمایندگان دو تفکر در برنامه حضور داشتند و صحبت‌های خود را درباره برجام و آخرین وضع آن بیان کردند و به نظرم این حداقل حق مخاطب است که در کنار پخش دقایقی فراوان از برنامه‌های یک طرفه و تایید کننده برجام، تنها در یک برنامه، تضارب آرایی در این خصوص بوجود آید.
رنجبران با اشاره به درخواست‌های فراوان مخاطبان از صدا و سیما برای حضور همزمان نمایندگانی از تیم مذاکره کننده و طرف منتقد در یک برنامه و تشریح نقاط قوت و ضعف برجام گفت: برنامه ثریا تاکنون حداقل چهار بار در نامه نگاری‌های مختلف از وزارت امور خارجه دعوت کرده است تا نماینده‌ای را برای گفتگوی صریح با نماینده‌ای از منتقدان معرفی کند که البته جوابی دریافت نکرده است.
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی تعامل سازمان صدا و سیما با دولت را در دو سال گذشته کم نظیر خواند و افزود: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۲۵۰۰ ساعت برنامه در ساعات پربیننده در اختیار دولتمردان قرار داشته است که یک طرفه و بی‌واسطه با مردم گفت‌وگو کنند و این یعنی روزی تقریبا هشت ساعت برنامه در بهترین زمان و این آمار گویای این تعامل است و به نظرم خوب است دولتمردان از این فرصت‌ها استفاده بهتری کنند تا با بیان فعالیت هایشان روحیه امید را به جامعه بدمند. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی، محمدحسن روزی‌طلب به سمت سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی منصوب شد.

به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در تولید برنامه‌های سیاسی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های محتوایی، تجهیزاتی و نیروی انسانی مجموعه‌های خارج معاونت سیاسی، محورهای اصلی اداره کل برنامه‌های سیاسی در دوره جدید است.

از سوابق روزی‌طلب می‌توان به مدیرمسؤولی روزنامه ایران و مدیرعاملی موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نویسنده بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ سیاسی، مشاور و ناظر فیلم‌های سینمایی «ماجرای نیمروز»، «ماجرای نیمروز؛ ردخون» و «موقعیت مهدی» و سردبیری، نویسندگی و پژوهش ده‌ها برنامه تلویزیونی و مستند اشاره کرد.

کد خبر 6090413 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»