Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشف پنج هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در انباری در گلپایگان و مرگ کودک چهار ساله با واژگونی خودروی ۴۰۵ از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال پوشاک خارجی قاچاق با شروع طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا در اصفهان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: ماموران خدوم پلیس اصفهان در راستای طرح ضربتی و جامع مبارزه با کالای قاچاق در سطح شهرستان اصفهان به یکدستگاه خودروی سمند مشکوک می شوند.

وی در ادامه بیان داشت : پس از بازرسی ماموران از خودروی مذکور موفق به کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال پوشاک زنانه و مردانه خارجی فاقد مدارک گمرکی شدند.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به طرح های جامع و ضربتی پلیس در مقابله با ورود و فروش کالاهای قاچاق در سطح شهرستان بیان داشت: پلیس اصفهان با قاطعیت در مقابل این چنین موضوعاتی می ایستد تا فرصت طلبان وقت ضربه زدن به پایه های اقتصادی این کشور را پیدا نکنند.

انهدام باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۱۵ میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.

 سرهنگ ستار خسروی گفت: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت ۱۵ میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی با همدستی یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه از تشکیل پرونده برای همه متهمان خبر داد و تصریح کرد: سارقان و مالخر ، به منظور اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله دریل و پرس خارجی به ارزش۶ میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده البرز که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۲۹ کارتن انواع دریل و پرس خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد که خودرو و محموله توقیف شدند.

تصادف محور قرقچی یک کشته برجای گذاشت

رییس پلیس راه استان از واژگون شدن یک دستگاه وانت زامیاد در محور قرقچی و فوت راننده آن خبر داد .

سرهنگ حسین پورقیصری گفت: ساعت ۱۲ روز گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه وانت زامیاد در محور قرقچی بلافاصله ماموران پلیس راه "شاهین شهر-کاشان" به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه راننده وانت زامیاد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود .

سرهنگ پورقیصری افزود: علت تصادف ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه وانت زامیاد به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

سرگرمی انگیزه هکر اینترنتی

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:  فردی که اقدام به هک و نفوذ به ایمیل شهروندان می کرد توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به ایمیل شخصی وی نفوذ کرده و برای دوستان و آشنایان وی ایمیل ارسال می کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را کنجکاوی و سرگرمی اعلام کرد.

انباری با پنج هزار نخ سیگار خارجی در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف مقدار پنج هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های مقابله ای با قاچاقچیان کالا ، طرح بازرسی از صنوف و انبارهای شهرستان گلپایگان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: در بازرسی از یک انبار خارج از شهر تعداد پنج هزار نخ سیگار خارجی کشف شد که مالک انبار مدارک لازم را ارائه نداد.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه از این انبار ۱۵۰ بسته آدامس خارجی و ۵۰۰ عدد ترقه خارجی غیر مجاز نیز کشف شد بیان داشت : در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

واژگونی ۴۰۵ مرگ کودک ۴ ساله را رقم زد

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور"اردکان-نائین" و فوت دختر چهار ساله ای خبر داد.

سرهنگ جواد درستکار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ساعت ۱۳ و ۵ دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور "اردکان-نائین" ماموران پلیس راه "نائین-یزد" به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی سرنشین خودرو که دختربچه ای چهار ساله بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارشناسان تصادفات جاده ای علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو توسط راننده به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده اند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز