Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی رازو جرگلان از مرگ پسر 15 ساله در محور بجنورد- رازو جرگلان خبر داد.

سرهنگ اکبر سجادی بابیان اینکه راکب موتورسیکلت بافاصله یک هفته دو بار تصادف Crash کرده و درنهایت در دومین حادثه Incident جان خود را از دست می‌دهد، اظهار کرد: موتورسیکلت این پسر 15 ساله (ن.خ) هفته گذشته به علت تصادف با یک دستگاه وانت در محور بجنورد- رازو جرگلان، به پارکینگ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجادی افزود: متأسفانه این پسر 15 ساله ظهر شنبه پس از گرفتن موتورسیکلت در حین بازگشت از راز در جاده‌ای که هفته گذشته تصادف کرده بود، مجدد با یک دستگاه پراید برخورد و درنهایت منجر به مرگ وی می‌شود.
وی بابیان اینکه در این تصادف راکب موتورسیکلت و راننده پراید بی‌احتیاطی کرده‌اند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ راکب موتورسیکلت و تخطی از سرعت غیرمجاز توسط راننده خودروی پراید اعلام کرده‌اند.
فرمانده انتظامی رازو جرگلان بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه تأکید کرد و گفت: شناخت مسیر راه و شرایط وسیله نقلیه از نکاتی است که رانندگان باید توجه و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
سجادی اضافه کرد: در صورت وقوع هر حادثه‌ای، اگر راننده سرعت مطمئنه را رعایت کرده باشد، می‌تواند خودرو را به‌موقع کنترل و از وقوع حوادث Accidentsناراحت‌کننده، جلوگیری کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل به خاطر جای پارک خودرو در اقبالیه 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین، سردار علی ابراهیمی افزود: ضارب به دلیل پارک خودرو و اختلافات همسایگی با یک نفر درگیر شد و پس از درگیری او را با چاقو مجروح کرد.

وی اضافه کرد: فرد مجروح که مردی ۴۰ ساله بوده به بیمارستان منتقل و در آنجا فوت کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری قاتل ظرف مدت نیم ساعت خبر داد وگفت: قاتل ۱۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست هنگام عصبانیت از انجام رفتار‌های هیجانی و نابخردانه که عواقب جبران‌ناپذیری به همراه دارد، پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • توقیف ۲۲ خودرو و موتورسیکلت متخلف در لرستان
  • توقیف ۲۲ خودرو و موتورسيکلت متخلف در لرستان
  • (ویدئو) تصادف مرگبار اتوبوس با تانکر سوخت در هلمند افغانستان
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • توقیف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان دورود طی اسفندماه
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد
  • ممنوعیت ورود خودرو و موتورسیکلت در پارک جنگلی النگدره گرگان / خاطر طبیعت آسوده شد
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو در اقبالیه 
  • حوادث ترافیکی دومین عامل مرگ و میر و اولین عامل مصدومیت در ایران است