Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مادرم عصبی بود و بداخلاق. با پدرم لج‌بازی می‌کرد و رودررو به او می‌گفت دوستش ندارد. با اینکه آن موقع بچه بودم و خوب و بد را تشخیص نمی‌دادم، دلم برای پدرم می‌سوخت.

آتش این حرف‌ها و تندخویی‌های مادرم زیر سر خاله و زن‌‌دایی‌ام بود. آن‌ها با تمسخر و بدگویی پشت سر پدرم‌، مادر ساده‌لوحم را نسبت به زندگی‌اش دلسرد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل او این بود که می‌خواست مثل خاله و همسر برادرش ولخرجی کند و ریخت و پاش داشته باشد اما حقوق ناچیز پدرم کفاف این چشم‌‌وهم‌چشمی‌ها را نمی‌داد.

اختلاف‌های والدینم روز‌به‌روز بالا گرفت و با حمایت‌های دایی‌ام از مادر مغرور و خودخواهم، به یک مشکل بزرگ تبدیل شد. دایی‌ام به پدرم توهین می‌کرد و می‌گفت: «تو اگر عرضه داشته باشی، کار دوم برای خودت پیدا می‌کنی و به زندگی‌ات رونق می‌دهی.»

پدرم سر همین حرف‌ها تمام پس‌اندازش را در یک کار دوم سرمایه‌گذاری کرد‌ اما چون اطلاع کافی از فوت و فن این کار نداشت، ورشکست کرد و اوضاع مالی‌اش خیلی بی‌ریخت شد. مادرم نتوانست با این وضعیت کنار بیاید و طلاق گرفت و دنبال سرنوشت خودش رفت. حدود دو سال از این ماجرا گذشت. پدرم که از نظر روحی خیلی آسیب دیده بود، به پیشنهاد عمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایم زن دیگری گرفت. متأسفانه نامادری‌ام چشم دیدن مرا نداشت و اذیتم می‌کرد. مدتی خانه مادرم رفتم. او هم عصبی‌تر شده بود و خودش را نفرین می‌کرد که چرا قدر پدرم را ندانست و زندگی‌اش را مفت و مجانی از دست داد‌.

می‌خواستم پیش مادرم بمانم اما او خودش هم در خانه پدرش اضافی بود و حرص و جوش می‌خورد. به خانه پدرم برگشتم. با اولین خواستگاری که برایم آمد، عروسم کردند اما نوعروس دو ماهه بودم که فهمیدم شوهرم اهل زندگی نبود و با دختر دیگری ارتباط شوم داشت و ...

با شوهرم برای مسافرت به مشهد آمده بودم که دعوایمان شد و فرار Escape کردم. نمی‌دانستم کجا بروم. پول هم نداشتم. از پلیس Police کمک خواستم. فقط می‌توانم بگویم ندانم‌کاری‌های مادرم و دخالت‌های دیگران‌ زندگی ما را خراب کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند

به گزارش همشهری آنلاین سعید مراغه‌چیان درباره دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و همواره در لیگ برتر برای تیم‌های پرطرفدار تهرانی حریف سختی بوده و بازیکنان خوبی دارد. نکته مثبت ذوب‌آهن این است که آن‌ها شرایط نرمالی در جدول دارند و برایشان فرقی نمی‌کند در این بازی بازنده باشند یا برنده.

وی در این رابطه افزود: مهرداد محمدی بازیکن واقعاً تاثیرگذار و مهمی برای استقلال است و در بازی گذشته مقابل تراکتور عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و می‌توانست دروازه تبریزی‌ها را باز کند، اما موفق نشد. امیدوارم از فخرالدینی بیشتر استفاده کنند، زیرا او بازیکن خوبی است و سرعت خوبی از کناره‌ها به تیم می‌دهد. فخرالدینی سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارد و با سبک بازی اصفهانی‌ها و شرایط آن‌ها آشناست. خالدآبادی نشان داد که وقتی یک دروازه‌بان درون دروازه استقلال قرار می‌گیرد به صورت خودجوش روحیه می‌گیرد. مکتب ناصر حجازی اینگونه است و نام او همواره در چارچوب دروازه استقلال تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود دروازابان‌ها بهترین خودشان شوند.

*نکونام با تغییر در مدیریت استقلال انگیزه و آرامش خاصی گرفته

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: به نظر می‌رسد نکونام که با وجود تغییر در مدیریت باشگاه حالا یک انگیزه و آرامش خاصی گرفته و امیدوارم این موضوع به او کمک کند تا در ادامه لیگ بهترین عملکرد را نشان دهد و با آنالیز دقیق حریفان بازیکنان را وارد میدان کند. نکونام در بازی با تراکتور نمره پایینی گرفت و ریسک بزرگی بود در این شرایط و اختلاف یک امتیازی با پرسپولیس امتیاز از دست بدهیم، اما خداراشکر اتفاقی نیفتاد. تیم باید هجومی شود و سبک بازی با تراکتور را به کل به فراموشی بسپاریم. استقلال در ورزشگاه آزادی از روحیه و قدرت بالایی برخوردار است و به نظرم می‌توانند ذوب آهن را شکست دهند.

*امیدوارم شاهد یک قضاوت عادلانه و درست باشیم

مراغه.چیان درباره انتقادات به انتخاب داور دیدار با ذوب‌آهن، عنوان کرد: قضاوت دیدار با تراکتور حرف و حدیث زیادی داشت و به نظرم یک خطا روی محمدی گرفته نشد و اگر اتفاق بدی برای استقلال در آن بازی رخ می‌داد نمی‌دانم پاسخگو چه کسی بود! در این هفته‌های پایانی به نظرم بهتزین زمان است که VAR را به فوتبال بیاورند و در بازی‌های ۲ تیم پایتخت استفاده کنند تا نتایج عادلانه به دست بیاید. اختلاف بسیار حساس است و بالای جدول از هیجان بالایی برخوردار است. امیدوارم که در بازی استقلال و ذوب آهن شاهد یک قضاوت عادلانه و درست باشیم.

*امیدوارم تغییرات به ضرر باشگاه تمام نشود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص مسیر قهرمانی و ۵ هفته باقی مانده، خاطرنشان کرد: بازی به بازی ما حساسیت را تجربه می‌کنیم و امیدوارم که کادرفنی استقلال و بازیکنان با همت از صدرنشینی خود محافظت کنند و فعل خواستن را صرف کنند تا ان‌شاءالله قهرمانی لیگ را جشن بگیریم. گفتند می‌خواهند نام استقلال را تغییر دهند امیدوارم هرچه که هست به ضرر باشگاه تمام نشود. فرهنگ‌سازی در ورزشگاه شرط اصلی مسابقات است و امیدوارم هواداران حاضر در ورزشگاه خط قرمرها را رد نکنند. آن هوادار سپاهان بی‌شک خودش دختر نداشت. امیدوارم در بازی با ذوب آهن هواداران با شعور و فهیم استقلال یک صدا تیمشان را تشویق کنند.

کد خبر 849539 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند