Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:01:00 GMT

برسی عملکرد تیم ملی تکواندو

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۲۷۸۷۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ مهدی بی باک و شاگردانش یکبار دیگر در میدان بزرگ محک جدی خوردند و از پنج هوگوپوش تنها یک مدال برنز نصیبمون شد.     دانلود تصوير   برسی عملکرد تیم ملی تکواندو *** کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین سهمیه تکواندو ایران در المپیک پاریس کسب شد

تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران جواز حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین و آخرین روز از رقابت‌های تکواندوی گزینشی المپیک در سطح قاره آسیا که با حضور ۹۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به میزبانی چین و در سالن «شانگسی» شهر «تای آن» در حال برگزاری است، آرین سلیمی در وزن ۸۰+ روی شیاپچانگ رفت.

وی در دور نخست برابر واضح الاحمد از قطر در دو راند متوالی و با نتایج ۱۳ بر صفر و همچنین پنج بر صفر صاحب برتری شد. آرین سلیمی در ادامه مقابل ری راهی از لبنان قرار گرفت و او را نیز با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در دو راند متوالی و با امتیازات بر صفر و ۱۱ بر سه شکست داد و ضمن صعود به فینال، جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.

روز گذشته نیز، مبینا نعمت‌زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان، موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بود.

پیش از این نیز، ناهید کیانی و مهران برخورداری، المپیکی شده بودند. با این اوصاف، تکواندوی ایران با چهار نماینده (ناهید کیانی، مبینا نعمت‌زاده، مهران برخورداری و آرین سلیمی) در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور خواهد یافت.

منبع: ایرنا کد خبر 736712

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تجلیل از مقام آوران تکواندو استان سمنان در سال ۱۴۰۲
  • کسب پنجمین سهمیه پارالمپیک تکواندو ایران توسط آیلار جامی
  • سلیمی، چهارمین سهمیه تکواندو در المپیک پاریس را گرفت
  • آرین سلیمی مسافر پاریس شد/ ‏تکواندو با ۴ نماینده در راه المپیک
  • چهارمین سهمیه تکواندو ایران در المپیک پاریس کسب شد
  • ‏تکواندو ایران با ۴ نماینده در راه المپیک؛ سلیمی مسافر پاریس شد
  • چهارمین سهمیه المپیک برای تکواندو ایران
  • آرین سلیمی مسافر پاریس شد
  • چهارمین سهمیه المپیک در تکواندو به سلیمی رسید
  • آرین سلیمی چهارمین سهمیه المپیکی تکواندو