Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرسلیم، استاد دانشگاه تهران فردا در جشن بزرگ قهوه خوانی در دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، میرسلیم، استاد دانشگاه تهران فردا در جشن بزرگ قهوه خوانی در دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی می‌کند.

اجرای استندآپ کمدی توسط اصغر نقی زاده از دیگر برنامه‌های این جشن است که توسط بسیج دانشجویی در آمفی تئاتر علوم اداری و اقتصادی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پدر علم قنات ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر عبدالکریم بهنیا، پدر علم قنات ایران و استاد بازنشسته دانشگاه شهید چمران اهوار درگذشت. 

دکتر محمد علی آخوندعلی، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی با تسلیت درگذشت این استاد فرهیخته گفت: اطلاع از درگذشت استاد و همکار فرهیخته‌ی دانشکده مهندسی آب و محیط زیست، پیشکسوت علم قنات ایران، زنده یاد دکتر عبدالکریم بهنیا، موجب تاسف عمیق اینجانب گردید.

وی افزود: فقدان این شخصیت علمی که همه حیات او صرف عرصه آموزش دانشجویان و دانش پژوهان رشته مهندسی و علوم  آب بود برای همه کسانی که با او آشنا و از او بهره گرفته‌اند سخت و سنگین است.  

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: این استاد فقید افزون بر آن که معلمی دلسوز بود، انسانی خوش اخلاق، متواضع و فروتن بود.   

دکتر آخوندعلی بیان کرد: تدریس دروس هواشناسی، منابع آب، هیدرولوژی آب‌های سطحی، زیر زمینی و قنات و انتشار آثار و فعالیت‌های پژوهشی او در مجلات و  نشریات داخلی و بین‌المللی در زمینه‌های مذکور و همچنین تألیفات وی در  حوزه فرهنگی و اجتماعی از آثار ماندگار اوست.  

وی در پایان این پیام آورده است: اینک که او دنیای فانی را وداع و در جوار رحمت الهی آرام گرفته است از درگاهش برای او رضوان و مغفرت تمنا می‌نمایم، باشد که همه این فعالیت‌های ارزشمند در راه علم، دانش و فرهنگ ذخیره‌ای نیک برای آخرت ایشان باشد. امید است همه بازماندگان آن فقید سعید، دوستان و همکاران او در ذیل عنایات حق تعالی مشمول سلامتی و صبر و اجر  باشند

دیگر خبرها

  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • تصویرِ سندِ ساواک: هدیه‌ی پدر علی شریعتی، به‌محمدرضا شریفی‌نیا
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد
  • محاکمه استاد دانشگاه در اسراییل به جرم حمایت از حقوق فلسطینی ها
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرز مورگان
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان
  • درگذشت پدر علم قنات ایران
  • عباس شریفی تهرانی استاد درگذشته دانشگاه تهران که بود؟