Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری 32 هزار و 109 دانش آموز کردستانی با استفاده از 2 هزار و 296 دستگاه انواع خودرو در قالب سرویس های حمل و نقل دانش آموزی جابجا می شوند.

رشید قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد دانش آموزی که از سرویس های حمل و نقل استفاده می کنند در 643 مدرسه استان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضرورت استاندارد بودن وسایل حمل و نقل دانش آموزی و رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی افزود: در این راستا کارگروه ساماندهی حمل و نقل دانش آموزی در استان با حضور دستگاه ها و سازمان های متولی تشکیل شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به میزان و کیفیت استفاده دانش آموزان از سرویس های حمل و نقل در سال تحصیلی گذشته نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته 29 هزار و 860 دانش آموز در 585 مدرسه از یک هزار و 865 دستگاه خودرو برای سرویس ایاب و ذهاب استفاده کردند.
قربانی تاکید کرد: تمام خودروهایی که سرویس مدارس هستند دارای مجوز بوده و رانندگانی دارند که تایید صلاحیت شده و مجاز به ارائه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان هستند.
در سال تحصیلی جدید (97 - 96) 285 هزار دانش آموز استان کردستان در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی با 12 هزار کلاس درس در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با 26 هزار پرسنل آموزشی، پرورشی و خدماتی مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.
 

دیگر خبرها

  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم