Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین سلطانی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان بابل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: این گروه جهادی در حوزه عمرانی، آموزشی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در روستاهای محروم فعالیت می کند.

سلطانی با اشاره به اقدامات عمرانی این گروه جهادی عنوان کرد: کارگروه عمرانی را به مناطق روستایی و محروم فرستادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگروه عمرانی مساجد، مدارس و یا بقعه امام زاده هایی که به بازسازی و مرمت نیاز داشتند را بازسازی کرده است.

عضو گروه جهادی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان بابل در پایان مطلب با اشاره به اقدامات آموزشی جهادگران خاطرنشان کرد: تیم آموزشی ما برای رفع اشکالات درسی و تقویت دروس دانش آموزان کلاس هایی را برگزار می کنند و از این جهت در ارتقای سطح آموزشی بسیار موثر هستند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۲۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عزاداران در بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه شاخص این استان اجتماع می‌کنند.
حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: حضور هیات‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان