Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@03:38:50 GMT

دوقلوها اسم جدید عموهای فیتیله ای

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۰۴۹۶

دوقلوها اسم جدید عموهای فیتیله ای

محمد مسلمی بازیگر تلویزیون و سینما درباره آخرین خبرها از سری جدید عموهای فیتیله ای گفت: قصدمان ساخت ژانر جدیدی از "عموهای فیتیله ای" بود به همین دلیل تولید این مجموعه را در قالب سریالی با نام "دوقلوها" به تهیه کنندگی مهدی بصیری در سال 97 و پس از عید نوروز آغاز می کنیم. 

وی درباره موضوع و فضای "دوقلوها" بیان کرد: در دوقلوها فضای جدیدی را به مخاطب ارائه می دهیم و در این برنامه دو قلوها محور اصلی برنامه را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر درباره دلیل نامگذاری "دوقلوها" برای این برنامه اظهار کرد: دو شخصیت دوقلو در این برنامه حضور دارند و اتفاقات و مسائل متعددی توسط این دو شخص روی می دهد و قصه های جدید و متفاوتی را رقم می زنند که برای مخاطب جذاب است به همین دلیل برای این برنامه نام دوقلوها گذاشته شد.

مسلمی ادامه داد: "دوقلوها" در ژانر کمدی با حمایت وزارت بهداشت در صد قسمت 30 دقیقه ای با محوریت بهداشت برای شبکه دو سیما تولید می شود.

وی درباره بازیگران "دوقلوها" خاطرنشان کرد: من و علی فروتن نقش شخصیت های اصلی یعنی دوقلوها را بازی می کنیم و حمید گلی نیز نقش دیگری را برعهده دارد همچنین بازیگران دیگری نیز به مجموعه اضافه می شوند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # عادل فردوسی پور سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟