Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ در خصوص ضرورت حمایت از شهدای دانشجوی نفتکش سانچی، با عرض تسلیت به خانواده هایی که عزیزانشان را در سانحه نفتکش سانچی از دست دادند گفت: در خصوص بحث کمک به خانواده ها دانشگاه آزاد در حد ضرورت و توان خود باید برنامه هایی داشته باشد که الان دقیقا نمی دانم چه کمک هایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: باید دید برای آرامش خانواده هایی که دانشجوی خود را از دست دادند چه کمک هایی می توان انجام داد چون وقتی این دانشجویان را از دست دادیم، در کنار دیگر شهدای حادثه نفتکش؛ عملا بحث دانشگاهی مطرح نیست و با توجه به نیازی که خانواده ها خواهند داشت در خدمت آن ها هستیم.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد، دانشگاهی بزرگ و آقای ولایتی هم مدیر با تجربه ای است در این یکسال هم که از مدیریت ایشان در دانشگاه آزاد می گذرد، آثار خوبی از حضور دکتر ولایتی و اساتیدی که برای مدیریت دانشگاه آزاد آمدند وجود داشته است که امیدواریم تدابیر مدیران فعلی دانشگاه آزاد باعث برنامه ریزی قوی تر و ادامه فعالیت دانشگاه آزاد باشد.

غلامی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد زیر مجموعه ای از آموزش عالی کشور است باید تمام قوانین و مقرراتی را که شامل این دانشگاه می شود، با دقت و جدیت رعایت کند که از نظر من این مقررات در حال انجام است و امیدواریم پایبندی به قوانین با قوت در مسیر خود پیش رود.

وزیر علوم افزود: در حوزه آموزش عالی نقش حوزه بین المللی را نباید کم ببینیم یا کمرنگ کنیم و از آن جایی که دانشگاه آزاد یک بخش غیر دولتی قوی و توانمند است باید برای ادامه کارش در چارچوب قوانین و مقررات حمایت شود.

202

حمایت دانشگاه آزاد غلامی وزیر علوم اموزش عالی نقش حوزه بین المللی ولایتی دکتر ولایتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: ایشان معلمی را به معنای کامل به ما شناساند، و ما مدیون اندیشه ایشان و سبک آموزشی و پرورشی شأن هستیم.

معاون رئیس جمهور همچنین ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران در روز معلم، ابراز امیدواری کردند این اقدام از لحاظ علمی، فنی و تکنولوژی در حدی باشد، که بتواند به عنوان الگو به جهان ارائه شود.

وی افزود: حرکت غرب در سه حیطه نفی جنسیت، خانواده‌های تک والدی و به رسمیت شناختن خانواده‌های انحرافی و همجنس به خانواده صدمه می‌زند و ما وظیفه داریم مبانی و زیرساخت‌های لازم را برای شناساندن خانواده فطری که اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد، با شیوه‌های علمی تبیین کنیم و بتوانیم آنچه را که در فرهنگ و مکتبمان موجب حفظ هویت و اصالت خانواده می‌شود داریم معرفی کنیم.

خزعلی در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر مرکزیت و محوریت داشته باشد و از ظرفیت علمی سایر دانشگاه‌ها، مراکز علمی، اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌ها برای پژوهش، پشتیبانی و تعمیق مطالعات خانواده بهره ببرد.

در پایان رئیس دانشگاه تهران از ایشان خواست که به عنوان استاد وابسته و عضو هیأت جذب در دانشکده همکاری کند ولی خزعلی این امر را قبول نکرد و عنوان داشت: که مسؤولیتی که نتوانم برای آن وقت گذاری لازم را داشته باشم نمی‌پذیرم.

کد خبر 6094640

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1