Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به گزارش پوشش امدادی گرد وغبار در استان خوزستان گفت :تا کنون 9 شهرستان این استان شامل آبادان ،آغاجاری ،اهواز ، امیدیه، بهبهان، شادگان، شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان تحت تاثیر گرد و غبار قرار داشتند.

به گفته وی، امدادگران در 26 تیم ( 117 نفر) 25 هزار و 400 عدد ماسک میان شهروندان استان خوزستان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه از پایان یافتن عملیات برف و کولاک خبر داد و گفت: تا روز گذشته ١٩ استان کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران و مرکزی تحت تاثیر برف و کولاک قرار داشتند.

وی اضافه کرد: امدادگران تا کنون به ٥٦ محور و روستا و 4 هزار و 78 نفر خدمات امدادی ارائه کرده و هزار و 26 نفر اسکان ضروری داده شدند همچنین 2 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و 12 نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند.

سلیمی در پایان تاکید کرد: امدادگران در 100 تیم (330 نفر) موفق به رهاسازی 389 خودرو در برف شدند. سایر خدمات امدادی مانند 200 تخته پتو در میان شهروندان متاثر از برف و کولاک نیز توزیع شد.

701

برف کولاک گرد و غبار خوزستان برف کولاک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف و کولاک همراه با مه غلیظ در ژالانه

دریافت 12 MB کد خبر 6098826

دیگر خبرها

  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • هلال احمر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای امدادی و پشتیبانی در زمان بحران‌ها است
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • بارش برف و کولاک همراه با مه غلیظ در ژالانه
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید