Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-04-25@19:10:05 GMT

استخدام در شرکت کناف ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۶۷۳۱۴۹۴

شرکت کناف ایران، تولید کننده مصالح نوین ساختمانی برای تکمیل نیروی انسانی از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: مهندسی معدن- محل معدن: بندرعباس 1. حداقل 3 سال....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر

سرمربی پیشین منچستریونایتد ممکن است هدایت تیم ملی فوتبال کانادا را برعهده بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال کانادا که به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای سپردن هدایت تیم ملی این کشور است، پس از شنیدن پاسخ‌های منفی از سوی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد، حالا دو گزینه جدید را به این منظور در نظر دارند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «استاندارد»؛ اتحادیه فوتبال کانادا در نظر دارد جسی مارش یا اولگنار سولسشایر را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

اولگنار سولسشایر که در ماه نوامبر 2021 در پی تداوم نتایج ضعیف منچستریونایتد از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد، از آن زمان تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. این مربی نروژی سابقه هدایت تیم‌هایی همچون مولده و کاردیف‌سیتی را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد.

در سوی دیگر جسی مارش سابقه مربیگری تیم‌هایی همچون نیویورک ردبول، لایپزیگ، ردول سالزبورگ و لیدزیونایتد را دارد. او حتی در مقطعی هم به عنوان دستیار مربی در تیم ملی فوتبال آمریکا کار کرده است.

لمپارد؛ گزینه سرمربیگری تیم ملی کانادا

کانادا اخیراً دومین حضورش در مسابقات جام جهانی را با حضور در جام جهانی 2022 قطر تجربه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • استخدام مدل زن؛ ماهی ۱۵۰ میلیون تومان!
  • آزمون‌های استخدام ۱۲ آتش‌نشان جدید در یزد برگزار شد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد