Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضوان حکیم زاده شامگاه یکشنبه در گردهمایی مدیران منتخب مدرسه های ابتدایی بوشهر افزود: دراین رقابت سخت ، دانش آموزانی که موفق به قبولی در مدرسه های خاص نمی شوند با یک برچسب ناگوار در ذهن خود تحصیل را ادامه می دهند.
وی تصریح کرد: جامعه موفق نیازمند افراد معمولی خوب است که با آموزش مناسب به یک شهروند مطلوب برای جامعه تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حکیم زاده گفت : برگزاری آزمون های چند گزینه ای و خارج از مدرسه ای بطور مطلق ممنوع است و مسئولان ستادی باید در این رابطه نظارت جدی بر مدارس داشته باشند.
وی درخصوص جشنواره جابر بن حیان نیز گفت:هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد خلاقیت برای دانش آموزان دوره ابتدایی است و این طرح نباید تجاری شود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: رسالت معلم ابتدایی رعایت اصولی مانند بخشش، رحمت، اهمیت به کار گروهی و پرهیز از رقابت است و اگر ما چشم پوشی از خطای احتمالی دانش آموزان داشته باشیم، عملی نیک است.
وی درخصوص اجرای طرح های جدید در معاونت ابتدایی گفت: طرح جدید در این معاونت در زمان حاضر نداریم و در پی اصلاح و آسیب شناسی طرح های موجود هستیم.
حکیم زاده با اشاره به اهمیت توانمند سازی معلمان دوره ابتدایی اضافه کرد: در دوره ابتدایی معلم رکن اصلی آموزش و تعلیم و تربیت است و معلمان ابتدایی کشور در سطح آموزشی بسیار توانمند و نیازی به کتاب های کمک درسی احساس نمی شود.
وی یادآورشد: تلاش یک معلم در دوران ابتدایی از یک استاد دانشگاه به دلیل ایجاد تغییرات آشکار آموزشی درکودکان بیشتر است که این تلاش در گرو انگیزه و علاقه این معلمان است.
حکیم زاده بیان کرد: امروز راهبران آموزشی، متخصص ترین و پربازده ترین نیروی موجود در آموزش دوره ابتدایی هستند و به همت راهبران آموزشی 30 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش برگشتند که این نشان از راهبری و دلسوزی این گروه آموزشی است.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است