Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@06:16:47 GMT

مورینیو: کریک در پایان فصل مربی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۲۱۷۴

مورینیو: کریک در پایان فصل مربی می‌شود

به گزارش ایلنا، کریک برای اولین بار بعد از مشکلی که در ماه اکتبر برای او پیش آمد، به تمرینات برگشته است و مورینیو انتظار دارد که این بازیکن 36 ساله – کسی که در این فصل تنها یک بازی در ترکیب شیاطین سرخ انجام داده است – را دوباره به زودی در اختیار داشته باشد. او همچنین فاش کرد وقتی کریک کفش‌‌هایش را آویزان کند که احتمالاً در پایان فصل جاری خواهد بود، به کادر فنی قرمزپوشان اولدترافورد ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای خاص در یک کنفرانس خبری گفت: «او بعد از چند ماه دوری از میادین که در آنها حتی تمرین هم نکرد، حالا دوباره به جمع ما برگشته و دومین هفته تمریناتش را در کنار تیم پشت سر گذاشت. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است. فکر می‌کنم در پایان فصل دست از بازی کردن بکشد و به نظر من اگر این کار را بکند و قبل از اینکه دوباره مصدوم شود، به دوران بازیگری‌اش پایان دهد، این تصمیم هم به نفع خودش است هم به نفع تیم. پس ما با کمال میل در پایان فصل انتظار داریم که او به ما ملحق شود مگر اینکه نظرش عوض شود و باشگاه هم از او برای کار در کادر فنی استقبال می‌‌کند.»

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد

علی‌محمدی گفت: این اردوی آمادگی با حضور ۱۲ فوتسالیست و چهار نفر کادر فنی از امروز در شاهرود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان عراق بر عهده «علی زندی‌ پور» از مربیان استان سمنان است، ابراز کرد: نعیم باقری مربی سابق تیم ملی ناشنوایان ایران و پوریا محسنیان مربی مقاومت تهران، به عنوان دستیار مربی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شوخی عجیب ماشاریپوف با هاشمی‌نسب (عکس)
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص