Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@21:57:52 GMT

مد رنگ موی سال 97

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۲۳۰۵

مد رنگ موی سال 97

رکنا: با مطالعه این مطلب می توانید برای سال نو موهای خود را طبق مد روز رنگ کنید.

بهترین و جذاب ترین مدل های رنگ مو شیک و جدید برای خانم های جوان و خوش سلیقه که می خواهند عید نوروز 97 بهترین باشند.

کم کم به سال 97 نزدیک میشویم یکی از مواردی که ذهن خانم ها را مشغول میکند این است که امسال چه رنگ مویی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم ها باید در انتخاب رنگ مو کمی و سواس به خرج دهید.

و رنگ مویی انتخاب کنید که هم مد باشد و هم زیبایی شما را کامل کند.شما میتوانید از بین رنگ موهای آمبره, سامبره, بالیاژ و هایلایت های تیره و روشن که مد 2018 هستند رنگ موی خود را انتخاب کنید و عید 97 با رنگ موهایتان بدرخشید.

بالیاژ :سبک بالیاژ یک نوع رنگ کردن موی فرانسوی است که برخلاف روش های دیگر بیشتر با استفاده از دست انجام می پذیرد و برای همه موها، چه کوتاه و چه بلند قابل اجراست.

البته بهترین حالت آن روی موهایی است که بلندی آن ها حداقل تا زیر شانه است ،بهترین حالت این رنگ مو وقتی خود را نشان می دهد که روی موهای طبیعی باشد.

آمبره : حتما اخیرا از زبان خانم های به روز در رنگ مو این واژه را شنیده اید ، سبکی زیبا و پرطرفدار در رنگ مو .در رنگ مو آمبره، دکلره کردن موها یکی از اصلی ترین مراحل است. موها را به این دلیل دکلره می کنند که ریشه ی اصلی موهایتان پیدا باشد و رنگ قبلی از بین برود.

آمبره کردن مو، یکی از روش های رنگ کردن مو است که در آن قسمت پایینی موهای شما کم رنگ تر از بخش های بالایی به نظر می رسد. برای اجرای این کار لازم است که بخش های پایین مو را بی رنگ کنیم.

سامبره : سامبره در واقع ترکیبی از آمبره و بالیاژ میباشد با این تفاوت که رنگ مو در آمبره از ریشه به شمت ساقه مو ملایم تر می باشد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • چسب مو چیست و چه کاربردهایی در حالت دهندگی مو دارد ؟
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • (ویدئو) شتر موهای سر یک زن را کند و خورد!
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم