Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن دایی‌حسینی، مدیر مؤسسه ندای رحمت الهی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم جشنی از سوی مؤسسه ندای رحمت الهی و با حضور کودکان، نو جوانان و اولیاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این مراسم معنوی برنامه‌های متنوعی چون مولودی‌‌خوانی، هنر‌نمایی کودکان پیش‌دبستانی و اجرای گروه سرود ندای وحی، دکلمه‌خوانی توسط کودکان و اهدا جوایز به کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی افزود: حجت‌الاسلام دهقاندار، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز در این مراسم حضور دارد. اهدای جوایز، اعطای 30 گواهی‌نامه دوره تربیت مربی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پی تشدید بارش باران در جنوب استان، از مردم خواسته شده از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و رانندگان هم وضعیت راه‌ها را از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱ جویا شوند.

باران که از صبح امروز در استان آغاز شده ۱۹ شهرستان استان را فرا گرفته  و در راین بارش بارف خفیف گزارش شده است  وبر اساس گزارش هواشناسی احتمال بارش برف در ارتفاعات لاله زار نیز وجود دارد.
بارش‌های امروز روی دیگری هم داشت. شدت بارش باعث سیلابی شدن مسیلها در شهرستان‌های منوجان جازموریان قلعه گنج کهنوج جیرفت عنبرآباد و فهرج شد.
سیل راه ارتباطی قلعه گنج به فنوج و رودبار به شهرستان دلگان در سیستان و بلوچستان را مسدود کرد ومردم می‌توانند از مسیر جایگزین بم ایرانشهر دلگان تردد کنند.

فرماندار ریگان از قطع شدن راه ارتباطی هشت روستای کَشنل، پیرکُهن، پیرخُشاب، کاسکو، بَردَستو، گوره‌ای، بادامک و شورآب بر اثر بارش شدید باران در مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد.

مراد آبیار افزود: گروههای امدادی در منطقه مستقر شده اند اما با توجه به جریان داشتن آب و سیلاب، بازگشایی مسیر بی فایده است و باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

بر اثر بارش شدید باران مدارس شهرستان‌های فهرج، نرماشیر ،عنبرآباد ،جیرفت ،منوجان ، قلعه گنج و فاریاب نیز امروز و فردا تعطیل شد.
مدیر کل مدیریت بحران استان از صدور دستور تخلیه سه روستا در جازموریان و منوجان با هدف پیشگیری از خسارت احتمالی خبر داد.
استاندار  کرمان هم که برای رصد شرایط سیلابی به جنوب استان رفته می‌گوید تمامی دستگاه‌های امدادی و پشتیبانی با همکاری گروه‌های جهادی در منطقه حضور دارند.
آقای فداکار در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: بیش از ۳۰۰ دستگاه امکانات راهداری و یک بالگرد هلال احمر در شهرستان‌های درگیر سیل مستقر شده است.
وی همچنین  افزود: دستگاه‌های امدادی و پشتیبانی با همکاری گروه‌های جهادی در منطقه حضور دارند بارش‌ها امشب و پیش از ظهر فردا در مناطق جنوبی و شرقی استان به اوج خود می‌رسد و از بعد از ظهر چهارشنبه از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود.

فرودگاه‌های استان کرمان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از آماده‌باش کلیه فرودگاه‌های استان با توجه به هشدار قرمز هواشناسی خبر داد.

وی از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال‌احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و تصریح کرد:به‌منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان بالگرد مذکور در آن فرودگاه مستقر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این افراد معلم می‌شوند
  • بارش رحمت الهی در استان کویری یزد
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم
  • بارش رحمت الهی در جنوب و شرق فارس