Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام گفت: دامپزشکی باید ناظر بر روند تولید گوشت، مرغ و پروتئین باید حساس باشد و به صورت مستمر نظارت کند.

به گزارش خبرنگار مهر،  ایوب درویشی امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: خروج مرغ از مرغداری باید با تایید دامپزشکی برسد و بر اساس دوره زمانبندی در طول دوره تولید نظارت ویژه کند و سلامت دام و طیور را بررسی و واکسن ها را به موقع علیه بیماری ها اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سلامت مردم و امنیت غذایی آنان شوخی بردار نیست به همین دلیل دامپزشکی وظیفه دارد به طور مستمر واحدهای تولیدی دام و طیور نظارت کند.

درویشی گفت: تولید کنندگان شهروندان این مملکت هستند و نباید با آنها مثل دشمن برخورد شود.

وی تاکید کرد: واحدهایی که با سلامت عمومی مردم مرتبط اند اگر دچار مشکل باشند، باید پلمب شوند.

 در این نشست پنج طرح مرغداری ۳۰ هزار قطعه ای، پروار بندی گوساله ۲۰۰ راسی شرکت کارخانه آرد نگین زاگرس، شرکت تعاونی فدک سبز، شرکت تیرطاف مطرح و مصوباتی در خصوص رفع مشکل آنها به تصویب رسید.

پرداخت بدهی معوق، پرداخت سرمایه در گردش، همکاری اداره مالیاتی و جلسه برای بررسی کشتار غیر مجاز از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند

نورالدین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح روز بیماری‌های خاص از افزایش بودجه اختصاصی به صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر در سال ۱۴۰۳ از ۷ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان خبر داد.

وی اظهار داشت: ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان ایلام مشمول حمایت این صندوق و اداره کل بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه بار مراجعه بیماران خاص در ایلام به مراکز درمانی ۶۱ هزار بار بوده است، گفت: از ابتدای آغاز طرح تاکنون بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

رحیمی افزود: ۱۰۷ بیماری خاص مشمول حمایت‌های این صندوق هستند.

کد خبر 6100083

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • چگونگی نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی
  • ۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی