Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم فوتبال بانوان سازمان همياري شهرداري هاي استان با حضور در محل استانداري، از حمايت هاي استاندار آذربايجان غربي تشکر و قدرداني نمودند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني اوزارت کشور، تيم فوتبال بانوان سازمان همياري شهرداري هاي استان ظهر امروز به همراه سرپرست و سرمربي تيم در محل استانداري حضور يافتند و ضمن تشکر و قدرداني از حمايت هاي مقام عالي استان، مسائل و مشکلات تيم را نيز با وي در ميان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرياري نيز در اين ديدار با استماع مسائل و مشکلات تيم، نسبت به پيگيري رفع مشکلات مطروحه از جمله در اختيار قرار دادن مکان و زمان بيشتر براي تمرين تيم، پرداخت مطالبات بازيکنان، هماهنگي محل اقامت و اسکان تيم در شهرهايي که مسابقه دارند و ... قول مساعد داد.
وي افزود: اميدواريم در سال جديد با حمايت هاي بيشتر، بتوانيم شاهد درخشش تيم فوتبال بانوان سازمان همياري استان بعنوان يکي از تيم هاي برتر ليگ باشيم.
گفتني است، تيم فوتبال بانوان سازمان همياري استان که در آستانه انحلال بود، با حمايت هاي مقام عالي استان دوباره بعنوان يکي از تيم هاي ليگ برتر بانوان کشور در مسابقات ليگ حضور يافته است و در حال حاضر نيز با 15 امتياز در جايگاه هشتم جدول مسابقات قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد

دکتر ابراهیم شهریاری گفت: در تاریخ ۹ اردیبهشت امسال، خانمی ۳۰ ساله به همراه همسرش به یکی از مراکز درمانی بخش خصوصی «مطب» مراجعه کرد.

وی ادامه داد: به دنبال تزریق آنتی بیوتیک، خانم دچار شوک آنافیلاکسی شد.

دکتر شهریاری افزود: بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و کار احیا انجام و خانم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم کلاله بستری شد و اکنون نیز درحال درمان است.

وی با اشاره به شکایتی که در این خصوص شده است، گفت: در نظام پزشکی، پرونده تشکیل و به دادستانی ارجاع شد و اکنون درحال بررسی است.

 

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور