Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:34:21 GMT

ورودی معبدآناهیتا سامان می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۳۰۷۵

ورودی معبدآناهیتا سامان می‌یابد

مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا گفت: احداث مجموعه خدماتی ورودی معبد آناهیتا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بابک طاهریان درگفت و گو با خبرنگار ایسنا، از ساماندهی ورودی معبد آناهیتا خبرداد و با اشاره به ساخت مجموعه خدماتی در ورودی معبد اظهار کرد: این مجموعه شامل سالن معرفی، نمایشگاه صنایع دستی، نمازخانه و سرویس های بهداشتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا برای ساخت این مجموعه تاکنون 200 میلیون تومان اعتبار صرف شده و برای تکمیل آن به 400 میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز است.

وی همچنین با بیان اینکه بازسازی دیوارهای جنوبی، غربی و شرقی معبد نیز در دستور کار قرار گرفته، گفت: مطالعات بازسازی دیوارهای جنوبی و غربی به اتمام رسیده که پس از بازدید، بررسی و تائید پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور وارد فاز اجرایی بازسازی خواهیم شد.

طاهریان عنوان کرد: تنها برای بازسازی این سه دیوار هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم برای جهانی شدن معبد آناهیتا گام برداریم باید هزینه کرده و مقررات سایت‌های جهانی را رعایت کنیم.

مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا ادامه داد: برای آزاد سازی عرصه محدوده معبد آناهیتا شش منزل، سه باب مغازه و تعدادی زمین باید تملک شود که برای این اقدام به بودجه نیاز است.

وی همچنین ساخت و نصب تابلوهای راهنمایی، ساماندهی حمام سلجوقی، نورپرداری، نصب دوربین‌های مداربسته و راه اندازی سیستم صوتی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که تا پیش از شهریور سال آینده در معبد آناهیتا انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد

در صورتی که مصالح لازم به سرعت وارد غزه شود و کار بازسازی با سرعت پیش برود، می‌توان امیدوار بود که این کار تا سال ۲۰۴۰ به اتمام برسد   بازسازی غزه حداقل ۴۰ الی ۵۰ میلیارد دلار هزینه دارد.

 

دیگر خبرها

  • حجم وحشتناک آب ورودی به تنگه زرانگوش در استان ایلام
  • ببینید | حجم وحشتناک آب ورودی تنگه زرانگوش در ایلام
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند