Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور صبح امروز از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد استان کرمانشاه شدند.

محمدرضا عارف، عبدالکریم حسین‌زاده، بهرام پارسایی، محمدعلی وکیلی، پروانه سلحشوری، جلال میرزایی و محسن علیجانی زمانی از جمله اعضای فراکسیون حاضر در این سفر هستند که فرهاد تجری و احمد صفری از مجمع نمایندگان کرمانشاه آنها را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب هدف از این سفر را رسیدگی به مشکلات مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه عنوان کرد.

901/900

مجلس شورای اسلامی زلزله‌ کرمانشاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ چالش مهم مدیریتی هرمزگان از زبان رئیس کل دادگستری

رئیس کل دادگستری هرمزگان صف‌های طولانی در بنادر و گمرکات، صف‌های بازرسی در گلوگاه‌ها و صف‌های سوختگیری در جایگاه‌ها‌ی سوخت استان را ۳ چالش مهم مدیریتی استان عنوان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس با رئیس کل دادگستری هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مجتبی قهرمانی در این دیدار، بر لزوم هم اندیشی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین نمایندگان قوای مقننه و قضاییه در استان تأکید کرد و اظهار داشت: خدمت رسانی به موقع و مطلوب یکی از گفتمان‌های دوران نوین تحول قضایی است که رئیس قوه قضاییه همواره بر آن تأکید کرده‌اند. 

وی یادآور شد: دستگاه قضایی استان هرمزگان نیز در این راستا تدابیر ویژه‌ای را برای رفع چالش‌های مرتبط با این موضوع در سطح استان اتخاذ کرده است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان، وجود صف‌های طولانی در بنادر و گمرکات، صف‌های بازرسی در گلوگاه‌ها و صف‌های سوختگیری در جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های استان را نوعی چالش مدیریتی عنوان کرد و افزود: ورود دستگاه قضایی برای حل این مشکلات در راستای صیانت از حقوق عامه و در جهت کمک به دولت صورت گرفته است. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به درخواست‌هایی که نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از طرف موکلین خود مطرح کردند، به یکی از معاونین خود مأموریت داد به صورت ویژه و در چارچوب موازین قانونی به موارد مطرح شده رسیدگی کند. 

در ادامه این دیدار، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی از اقدامات مردمی و امیدآفرین دادگستری هرمزگان در رفع مشکلات دیرینه مناطق مختلف استان تشکر کردند و بر تداوم این مسیر تأکید کردند. 

نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کردند: همدلی میان قوا برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و اقدام به موقع هر کدام از آنان در این عرصه، سبب رشد و تعالی کشور خواهد شد و توسعه توام با عدالت و پیشرفت را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • ۳ چالش مهم مدیریتی هرمزگان از زبان رئیس کل دادگستری
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز کوچ عشایر باوجود ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود