Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حسینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مستند سازان جوان، مستند خارج از دید را مصداق عینی ویژگی های مد نظر رهبری در این پیام دانست و افزود: مقام معظم رهبری در این پیام به حفظ جهت‌گیری انقلابی، صفا و درستکاری و همچنین جلوگیری از تحریف و دروغ سازی دشمن تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: به نظر می‌رسد که مستند «خارج از دید» که به تازگی در رسانه ملی تولید و پخش شد به خوبی توانست به بازخوانی یکی از حساس ترین برهه‌های تاریخ معاصر یعنی فتنه 88 بپردازد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، صراحت انقلابی و صداقت مؤمنانه را رمز موفقیت مستند «خارج از دید» در جذب مخاطبان دانست و ضمن تشکر از سازمان صداوسیما بابت تولید این مستند، افزود: متأسفانه هر وقت در رسانه ملی یک اثر انقلابی ارزشمند ساخته می شود، بدطینتانِ بداندیشی که منافع خود را در رسانه‌ای خنثی و بی فایده جستجو می‌کنند، تمامی اهتمام شان را صرف فشار آوردن به رسانه ملی می‌کنند تا راه نیروهای مؤمن و انقلابی را سد کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه هنوز جوهرِ قلمِ پیام رهبر معظم انقلاب به مستند سازان جوان خشک نشده است که عده‌ای از روی عناد و لجاجت شمشیرهایشان را به روی مستند سازان انقلابی کشده اند.

حسینی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم صداوسیما با ایستادگی در برابر این بدخواهان، موفقیت بزرگ خود در تولید و پخش این مستند را تکمیل کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) در حاشیه افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در باب الهادی (ع) حرم مطهر رضوی گفت: در اولین جمعه ماه محرم به همت این مجمع، در مجموع بیش از هشت هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و ۴۵ کشور جهان برپا خواهد شد که بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی است.   داود منافی پور تصریح کرد: همزمان با افتتاح این کارگاه، ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران و چهار کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.   وی افزود: مجمع جهانی علی اصغر (ع) به عنوان قطب هماهنگ کننده همایش‌ها در ایران و ۴۵ کشور جهان با افتتاح ۷۲ کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی که در آن تعداد زیادی از بانوان به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، اقدام به تهیه، توزیع و اهدای این لباس‌ها به برخی از نقاط ایران و جهان کرده است و در صبح نخستین جمعه ماه محرم این لباس‌ها به صورت رایگان در اختیار مادران و شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم قرار می‌گیرد.   او ادامه داد: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حدودا از سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر (ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می‌آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند.    دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) با قدردانی از همت و تلاش این بانوان داوطلب اظهار کرد: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود که کارگاه دوخت لباس مرکزی در تهران است و علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تامین می‌کند.   منافی پور گفت: هزینه‌های این کارگاه کاملا مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود.   به گفته او، این لباس‌ها پس از دوخت توسط بانوان به صورت شکیل بسته بندی و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عج) می‌شود. همچنین در هر بسته بندی نذر، نامه‌ای با این مضمون «یا صاحب الزمان (عج) فرزندم را نذر یاری قیامت تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیک برگزین و حفظ کن» قرار می‌گیرد که به ۱۲ زبان زنده دنیا همچون عربی، انگلیسی، آذری، اردو، سواحیلی، روسی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، ترکی و هوسایی ترجمه شده است.

دیگر خبرها

  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت