Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه مهندس رضا رحیمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: استان از نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده‌ای در حوزه‌های مختلف برخوردار است که دستگاه‌ها وظیفه دارند در راستای فعال سازی ظرفیت‌های انسانی امکانات لازم را برای اشتغال، تولید و کارآفرینی پایدار این افراد فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: با آموزش و تربیت نیروی انسانی، اهداف و برنامه‌ها پیش بینی شده محقق خواهند شد زیرا موضوعی که علاوه بر تلاش و جدیت می‌تواند یک جامعه را به توسعه برساند نیروی انسانی کارآمد و توانمند است.
مهندس رضا رحیمی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در استان برای احیای ظرفیت‌های راکد گفت: به منظور افزایش اشتغال، پیش نویس تشکیل ستاد احیا ظرفیت‌های راکد وبدون استفاده استان در دستور کار قرار گرفته است و ما از تمامی دستگاه‌ها می‌خواهیم در این زمینه جدیت و پیگیری ویژه داشته باشند.
وی خاطرنشان ساخت: فعالسازی ظرفیت‌های راکد شامل سه بخش واحد‌های راکد، ظرفیت‌های اقتصادی و نیز نیروی انسانی در استان می‌شود که این ظرفیت‌ها در حوزه‌های فرآوری، تکمیل زنجیره‌های ارزش یا سایر ظرفیت‌هایی که ما می‌توانیم برای نیروی انسانی استان اعم از کار‌های تجاری و اقتصادی ایجاد بکنیم، وجود دارند.
وی گفت: در استان کرمانشاه ظرفیت‌هایی مانند قیر طبیعی، منیزیم، سنگ آهن، پشم، ظرفیت‌های کشاورزی، زیتون، بسته بندی حبوبات و ... وجود دارند که راکد مانده اند وکه باید فعال شوند.
وی افزود: باید با حل مشکل واحد‌های راکد ظرفیت تولیدی ۱۰۰ درصدی آن‌ها برای افزایش اشتغال فعال شود.
در این جلسه همچنین مشکلات چندین واحد تولیدی دارای مشکل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که دستگاه‌های ذیربط و بانک‌ها برای حل مشکل این واحد‌ها مصوبات این جلسات را اجرایی کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) که با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا ازجمله کشور‌های روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین که در شهر دبی کشور امارات برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان تنها نماینده ایران، دستاورد‌های سرآمد خود را به بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ارائه کرد.

در همین ارتباط، نمایندگان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند. همچنین با چندین مؤسسه بین‌المللی اعزام دانشجو برای تحصیل متقاضیان غیر ایرانی در واحد نجف‌آباد مذاکرات مختلفی صورت پذیرفت.

در این رویداد بین‌المللی، مسئولان مختلف کشور امارات با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین توانمندی‌های دانشگاه توسط نمایندگان حاضر در غرفه مطلع شدند. 

به گزاش آنا،‌ در این نمایشگاه، ۹ واحد دانشگاهی نجف‌آباد، امارات، مشهد، اصفهان، اهواز، علوم پزشکی، قزوین، تهران جنوب و علوم و تحقیقات به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است