Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: کارفرمایانی که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شغل ایجاد کنند، می توانند از معافیت حق بیمه کارفرمایی استفاده کنند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ استانها اصفهان نظرات

عبدالرزاق میرازیی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرضا با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است، اظهار داشت: یکی از راه‌های توانمندسازی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از سیاست‌های اصلی این نهاد است، افزود: در همین راستا ارائه بسته‌های تشویقی برای کارفرمایان برای جذب مددجویان در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا با اشاره به یکی از بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده برای کارفرمایان، گفت: در صورتی که شرکت‌ها و مؤسسات، مددجویان مورد حمایت کمیته امداد را جذب کنند، سهم حق بیمه کارفرما تا 2 سال توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت جذب مددجویان کمیته امداد، سهم حق بیمه کارفرما، سال اول به صورت 100درصد و سال دوم 50 درصد، توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه در کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان و فرزندان جویای کار آنها است، تصریح کرد: برای پرداخت وام استعدادیابی می‌کنیم و به مددجویان مشاوره شغلی می‌دهیم.

وی بیان کرد: کمیته امداد شهرضا ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان را با هدف توسعه و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال آنها، در اولویت برنامه‌های توانمندسازی خود قرارداده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا افزود: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با مرکز فنی و حرفه‌ای شهرضا منعقد کرده‌ایم، مددجویانی که تقاضای تسهیلات می‌کنند به آموزشگاه‌های آزاد معرفی می‌شوند و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی گواهی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه با همکاری فنی و حرفه‌ای کارگاه کارآفرینی تشکیل داده‌ایم، گفت: کمیته امداد بعد از پرداخت تسهیلات قبل، حین و بعد از اجرای طرح نظارت می‌کند.

میرزایی با بیان اینکه 102 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار کمیته امداد شهرضا بوده است، گفت: در این راستا 156 نفر را به بانک‌های عامل معرفی کرده‌ایم که در کل 80 درصد جذب اعتبار داشته‌ایم.

انتهای پیام/ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام