Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، همایش یک روزه "آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی مقاومت" از صبح امروز با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری و میهمانان خارجی های در دانشگاه عالی دفاع ملی اغاز شده است.
این همایش تخصصی با محوریت گروه بررسی محیط پیرامونی و بین الملل پژوهشکده امنیت ملی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و با همکاری مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، موسسه اندیشه‌سازان نور و موسسه ندا برگزار
می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسترها ، نشانه‌ها ، زمینه‌ها و گام‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی، بازخوانی حضور نامشروع رژیم صهیونیستی در منطقه ، روندهای جاری و دورنمایی آینده، تحلیل نقش و بازیگری امریکا در ثبات‌سازی برای رژیم صهیونیستی (با تاکید بر انتقال سفارت آمریکا)، آثار و پیامدهای تصمیم آمریکا در انتقال سفارت خود به شهر قدس ، تحلیل و بازیگری کشورهای عربی در قبال تحولات انتفاضه جدید مسجد الاقصی و محور مقاومت و انتفاضه جدید فلسطین از محورهای برگزاری این همایش یک روزه است.
موضوع فلسطین به عنوان یکی از مسائل مهم سیاست خارجی نظام مطرح بوده و بر همین اساس سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران بر حمایت‌های سیاسی و معنوی از گروه‌های مقاومت فلسطینی و همچنین تاکید بر عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی استوار بوده است.
این نگرش ارزشی البته شامل ابعاد راهبردی نیز است که نتیجه آن تضعیف رژیم صهیونیستی است.
رئیس پژوهشکده امنیت ملی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران، نماینده حزب الله لبنان در ایران، نماینده حماس در ایران، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، رییس مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، رییس موسسه اندیشه‌سازان نور، رییس موسسه تحقیقات و پژوهش‌های سیاسی – علمی ندا، رییس میز فلسطین و رژیم صهیونیستی مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی و مشاور بین المللی مقام معظم رهبری و رییس مجمع جهانی بیداری اسلامی از سخنرانان این همایش هستند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و یورش‌های پیاپی ارتش این رژیم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری، تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حریم مقدس مسجدالاقصی نیز ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در سومین روز از عید یهودی موسوم به «پسح» تاکنون بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست حریم مبارک مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهرک‌نشینان صهیونیست در ورودی «باب القناطین» مسجدالاقصی آیین‌های یهودی را اجرا کرده‌اند.

اوقاف اسلامی فلسطین نیز ضمن تایید این خبر از اجرای آیین‌های یهودی از سوی شهرک‌نشینان در محوطه مسجدالاقصی خبر داد و اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی مانع از حضور فلسطینیان در این محل مقدس شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است