Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی دلیگانی گفت: برای اینکه ما با معضل بیکاری و تبعات دیگر ناشی از عدم رونق اقتصادی و عدم تولید بتوانیم به صورت مبنایی و ریشه ای مقابله کنیم، نیاز به برنامه ریزی کلان و جامع تر از این داریم که دولت باید انجام دهد و مجموعه خود را در این جهت سازمان دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با راه آرمان درخصوص عملکرد مسئولین و دولتمردان در راستای تحقق شعار سال گفت: در مجموع دولت در زمینه کارهای ستادی اقداماتی را انجام داده که در سطح ستاد، برخی از وزارتخانه ها در تهران و همچنین استانداری و تشکیل جلسات در سطح  شهرستان ها انجام شده است و در انتهای سال هم مبالغی برای اشتغال خانگی توسط ادارات کار در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای برخی از کارهای دیگر هم قول داده شده که تسهیلاتی ارائه شود که به همین میزان قابل تقدیر است اما برای اینکه ما با معضل بیکاری و تبعات دیگر ناشی از عدم رونق اقتصادی و عدم تولید بتوانیم به صورت مبنایی و ریشه ای مقابله کنیم، نیاز به برنامه ریزی کلان و جامع تر از این داریم که دولت باید انجام دهد و مجموعه خود را در این جهت سازمان دهد.

وی تصریح کرد: مبنای همه این مشکلات به تولید برمی گردد چرا که تولید اشتغال ایجاد کرده و موجب می شود رونق اقتصادی در سطح کشور به دست آید؛ با تولید ایجاد ثروت می شود و با تولید است که می توان از سرمایه های ملی وسرمایه گذاری شده در شهرک ها و واحدهای صنعتی استفاده و بهره وری کرد.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: فقر می تواند با تولید رخت بر بندد اما آنطور که لازم و درخور بوده به تولید اهمیت داده شده و در طی سال ها یارانه ای به تولید داده نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص بازار کالاهای تولید داخلی رفع مانع جدی و جامعی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در رابطه با جلوگیری از واردات بی رویه و قاچاق کار جدی انجام نشده است لذا همه این ها موجب شده که در تولید رونق نداشته باشیم و واحدهای زیادی رو به تعطیلی رفته اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: ان شاالله به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است