Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@08:52:42 GMT

◄ سهم 30 درصدی بوئینگ MD در جابجایی مسافران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۳۹۰۳

تین‌نیوز | 

هواپیماهای بوئینگ MD80 در ناوگان مسافری ایرلاین‌های ایرانی سهم بالایی دارند و حدود 30 درصد از جابجایی مسافران هوایی داخلی توسط این هواپیماها انجام می‌شود.

مجید اخلاقی سرپرست دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با طرح این موضوع افزود: به دلیل اهمیت بالای این ناوگان در ایران جلسه هم‌اندیشی بهره‌برداری از هواپیماهای بوئینگ MD80 با معاونان عملیاتی و مدیران فنی شرکت‌های هواپیمایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید اخلاقی اظهار داشت: این جلسه باهدف بررسی و تحلیل روش‌های مختلف عملیاتی به‌منظور استمرار و ارتقا ایمنی پروازهای هواپیمای بوئینگ MD به‌خصوص در ایام پرترافیک چون ایام عید برگزار شد.

او افزود: در این جلسه مواردی ازجمله تداوم و افزایش آموزش خلبانان در دستگاه‌های شبیه‌ساز پرواز به‌خصوص مواقع اضطراری، بررسی اطلاعات پروازی برای تمامی پروازهای این نوع هواپیماها و انجام اصلاحات موردنیاز و بررسی شرایط اقلیمی فرودگاه‌های مبدأ و مقصد مسیرهای پروازی هر شرکت توسط معاونت عملیات شرکت و اعلام تعداد حداکثر مسافر و بار مجاز با توجه به محاسبات مورد تأیید کارخانه سازنده مورد توافق‌نهایی قرار گرفت.

سرپرست دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در پایان گفت: مقرر شد معاونت‌های عملیاتی با توجه به کارایی موتور هواپیما، در صورت لزوم نسبت به تغییر ساعات پروازی یا حذف و یا استفاده از هواپیماهای جایگزین برای برخی مسیرها با توجه به شرایط محیطی اقدام کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، موضوع دقیق این جلسه پاسخ مقتدرانه ایران و جبهه مقاومت به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی بود.

احمدی‌نیا، تحلیلگر مسائل منطقه علاوه بر ابراز خشنودی از عملیات وعده صادق بیان کرد: به اذعان تمام تحلیلگران نظامی دنیا، اسرائیل هیچگاه این اتفاق مهم را پیش بینی نمی‌کرد، و اعتراف کرد تحلیلگران ما اشتباه کرده‌اند و پاسخ ایران دور از تصور ما بود.

وی افزود: تا قبل از این اتفاق مبارزه ایران با اسرائیل در سایه بود و غیر مستقیم پاسخ می‌داد، اما برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، معادلات جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال بعد از انقلاب، از لحاظ راهبردی عوض شده است و برای اولین بار از خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است.

احمدی نیا گفت: در این واقعه قدرت اراده ملت ایران، به تمام دنیا نشان داده شد، زیرا امروزه جنگ جنگ اراده‌ها است، و اگر اسرائیل دوباره کاری کند، دیگر پاسخ ما نیابتی نخواهد بود و مستقیم از خاک جمهوری اسلامی به آنها حمله خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما پایه‌گذار عملیات شبانه هستیم و در جنگ بین ایران و عراق طبق اصل غافلگیری عمل کردیم، اما اکنون عملیات ما غافلگیرانه نیست و آشکار محض است، آنگونه که ایران قبل از حمله به تمام دنیا اعلام کرد، و قریب به ۲۰ کشور دنیا در این عملیات هوا را قرق کرده بودند تا از موشک‌های ایران پیشگیری کنند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228246 برچسب‌ها بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه