Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور چچن با اشاره به حملات اخیر کابل اظهار داشت آمریکا پس از اشغال افغانستان مسئولیت پایان جنگ و برقراری صلح در این کشور را به عهده گرفته است ولی به آن اعتنایی ندارد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «اسپوتنیک»، «رمضان قدیروف» رئیس جمهور چچن در واکنش به حمله اخیر در کابل اعلام کرد که بحران در افغانستان تشدید شده است و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند اما غرب به این مسئله توجهی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهادهای حامی حقوق بشر در آمریکا و کشورهای غربی باید از وضعیت در افغانستان ابراز شرمندگی کنند.

قدیروف اظهار داشت: چندین دهه است که جنگ در افغانستان ادامه دارد و این درگیری‌ها را غرب به‌ صورت مصنوعی به وجود آورد تا کشورهای اسلامی را به‌زانو درآورد.

رئیس جمهور چچن تاکید کرد: تراژدی‌های افغانستان را پایانی نیست در حالی که آمریکا و متحدان آن از سراسر دنیا در این کشور حضور دارند اما کاری انجام نمی‌دهند.

وی گفت: کشورهای غربی سالهاست که به دوام درگیری‌های خونین کمک می‌کنند به همین دلیل بحران در افغانستان یک گام هم پیشرفت نکرده است.

قدیروف با اشاره به حضور آمریکا در افغانستان اظهار داشت: واشنگتن افغانستان را اشغال کرده و سپس مسئولیت پایان جنگ و برقراری صلح را به‌عهده گرفته است اما تا کنون پیشرفتی دیده نمی‌شود و اقتصاد این کشور نیز احیا نشده است.

هتل بین‌المللی اینترکانتیننتال شنبه شب در کابل هدف حمله مهاجمان مسلح قرار گرفت که بیش از 40 نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.»

کد خبر 750335

دیگر خبرها

  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴