Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر باقری در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره مشکلات کمیته مسابقات توضیح داد: اگر سال بعد هم در کمیته مسابقات حضور داشتیم، نظم و انضباط را باید وارد کار کنیم. گرفتاری‌های ما کم نیست، امکانات سخت افزاری نداریم که باعث بروز مشکلاتی می‌شود.
وی درباره مشکلات سخت افزاری استان‌ها گفت: سالن‌های قدیمی بسکتبال در ابعاد ۲۶ در ۱۴ متر بود و سالن‌های جدید در ابعاد ۲۸ در ۱۵ متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن‌های ساخته شده در شهر‌های کوچک این فضا را ندارند و مناسب برگزاری مسابقات نیستند؛ اما برای درگیر کردن همه کشور در مسابقات، ​مجبور به پذیرش این شهرها هستیم.
رئیس کمیته مسابقات بسکتبال افزود: وقتی مسابقات در سالن‌های کوچکتر برگزار می‌شود، به هر حال مشکلاتی هم از جهت نزدیکی تماشاگران به زمین،​ راحت نبودن بازیکنان و احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. رئیس هیئت‌ها با یک نامه، ​ تیم‌ها را به فدارسیون معرفی می‌کنند و بعد دیگر کاری به این تیم‌ها ندارند.
همه مشکلات را فدراسیون باید پی گیری کند
باقری درباره مسائلی که استان‌ها روی دوش فدراسیون می‌اندازند، گفت: همه کمبودها از جمله خرابی اسکوربورد، ۲۴ ثانیه، محو شدن خط کشی زمین‌ها و مسائل دیگر را باید هر هفته پی گیری کنیم. هیئت‌ها راحت مسئولیت همه چیز را گردن فدراسیون می‌اندازند، در حالی که وقتی تیمی از طرف آن هیئت معرفی می‌شود، حتی اگر اسپانسر هم دارند، باید مسئولیت بسیاری از مسائل برعهده هیئت باشد.
وی ادامه داد: اینکه تیم‌ها خوابگاه و​ سالن برای تمرین یا مسابقه ندارند و مسائلی شبیه به این، عاملی برای ایجاد دردسر می‌شود. این هفته برای مثال تیم امید تهران در لیگ ملی میزبان هیئت خراسان رضوی است و با توجه به شلوغی برنامه‌های سالن حیدرنیا از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح روز قبل از بازی می‌توانند سالن را در اختیار حریف بگذارند.
رئیس کمیته مسابقات بسکتبال تاکید کرد: در این شرایط ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ به این تیم‌ها فشار بیاوریم یا کنارشان بگذاریم؟ هیئت بسکتبال تهران گاهی بیشتر از فدراسیون مسابقه دارد و با این وجود همکاری خوبی هم برای در اختیار گذاشتن سالن حیدرنیا دارند؛ اما پایتخت کشور در همین حد امکانات دارد، چه برسد به سایر استان ها.
 تا ساعت ۱۲ شب تلفن جواب می‌دهیم
باقری درباره کمبود نیرو‌های کمیته مسابقات پاسخ داد: طبیعتا فدراسیون به قول شما با دو میز و چهار آدم نمی‌تواند مشکلات یک کشور را حل کند. اگر من کار تعریف شده خود را در کمیته مسابقات انجام دهم، ​همان دو میز هم کافی خواهد بود؛ اما شرایط به شکلی است که تا ساعت ۱۲ شب پاسخ تلفن‌ها را می‌دهم.
وی شرایط ویژه‌ای را مثال زد و گفت: زمانی که زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد، این شهر میزبان لیگ جوانان بود و بیش از ۵۰ نفر از خانواده بازیکنان تیم‌های لیگ جوانان تا نیمه شب با من تماس می‌گرفتند که اگر پسر خودتان بود در شرایط زلزله او را به مسابقات می‌فرستادید؟ با موافقت هیئت کرمانشاه مسابقات به تعویق افتاد و حالا همان رئیس هیئت تماس می‌گیرد که همه کشور زلزله آمده است، چرا میزبانی را از ما گرفتید؟
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: امیدوارم طباطبایی رئیس جدید فدراسیون، برنامه‌هایی برای ارتقا کیفیت لیگ‌ها در نظر داشته باشد و دنبال کمیت نباشیم. اگر تیمی در لیگ جوانان شرکت می‌کند، حداقل ۳۰ میلیون تومان بودجه برای رفت و آمد یا سایر هزینه‌های جاری خود داشته باشد. متاسفانه ما چندان برنامه ریزی را بلد نیستیم و باید بی برنامگی‌ها را از بین ببریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»